Inimi multe si o singura durere...asa suntem noi de cand parintii nostri au murit... Eu sunt Angelica, am 14 ani, am trei surori si doi frati: Issabell, Jessica, Selena, Robert si Eric. Acum trei luni parintii nostri au fost omorati, nu stim cauza, eu voi incerca sa aflu si nu ii voi lasa pe criminali nepedepsiti.
-La ce te gandesti, Angelica? spune Issabel.
-La nimic...
-Minti.
-Nu ii voi lasa nepedepsiti pe cei care ne-au omorat parintii! Daca e nevoie voi ucide!
-Am inteles...numai sa gasim criminalii, ca te voi ajuta si eu. Sunt cea mai mare dintre voi, am 17 ani. Tu esti mai mica ca mine, Selena are 10, ani, Eric 5...Jessica 12...Ce ne facem cu Selena, Jessica si Eric? Cum vor asista la asa ceva? Sunt copii...noi suntem adolescente...
-Va trebui sa reziste si ei. Acum ma duc la mall sa imi cumpar haine.
_Peste 10 minute_
Cineva ma tot urmareste. De 10 minute se tot tine dupa mine. Ma sperie foarte tare, este imbracat in haine negre si chipul lui este ars pe jumatate. Vazand cat de urat se uita la mine, o iau speriata la fuga. Fuge si el. In cateva secunde ma ajunge, pune mana pe mijlocul meu, imi pune mana la gura, ma pune in mantia lui neagra si ma duce intr-un loc pustiu fara sa observe nimeni.
-Uite, am ajuns! imi spune el cu un ton diabolic.
In imprejurul meu observ numai pustietate: copaci ofiliti, flori ofilite, pamant umed, noroi, insecte multe si o singura casa mica si veche.
-Unde ma aflu?
-Haide in acea casa mica si vei intelege totul mai bine.
Vrand, nevrand, trebuie sa il ascult pe acel om. El deschide usa casei si ,,ma pofteste'' inauntru. In casa imi deschide tot felul de use. Parca nu s-ar mai termina. La un moment dat ma duce la o usa neagra patata cu sange. Cand o deschide si pe aceasta si intru, ce vad ma traumatizeaza. Acolo se afla spanzurati mama si cu tata. Cad in genunchi si incep sa plang.
-Nu mai plange si asculta-ma.
-Tu i-ai omorat!
-Asculta-ma si nu mai plange!
-Lasa-ma!
-Tatal tau era implicat intr-o mafie de traficanti de droguri, in mafia noastra, haideti baieti.
Deodata apar 10 barbati, toti in haine negre si mascati ca niste banditi.
-Asa...unde am ramas...el nu stia ca noi suntem traficanti de droguri. Cand a aflat a zis ,,Eu nu am ce cauta intr-o astfel de mafie. O sa ies''. Noi bineinteles ca nu l-am lasat sa iasa, ca daca iesea, ne trada...ne zicea pe toti la politie, asa ca l-am omorat.
-Si cu mama ce a-ti avut?
-Ea a fost de fata la o convorbire, si am omorat-o si pe ea. Fetita, daca tu nu ne inapoiezi niste banii care ni i-a luat tatal tau acum ceva timp, o sa fie 6 noi victime.
-Care sunt acelea?
-Gandeste-te.
-Fratii mei?
-Da...si mai cine?
-Eu am 3 surori si 2 frati...care ar fi a sasea victima?
-Te las pe tine sa afli. Deci ne inapoiezi banii?
-Cati bani?
-100000 euro.
-N-am atatia bani.
-Ai timp doua saptamani. Daca in acest timp nu faci rost de bani, vor fi 6 victime...acum luati-o.
Banditii ma iau si ma duc de unde am venit.
Ma duc acasa.
-Ce s-a intamplat, Angelica? De ce plangi? imi spune Issabell.
-Iti voi povesti tot in camera.
Ii povestesc tot.
-E o situatie f grea. De unde atatia bani? Trebuie sa anuntam politia.
-Asa cred si eu. Hai la sectia de politie.
La politie povestesc tot. Politia face o ancheta si porneste pe urma traficantilor.
Cand ies putin afara sa ma recreez, apare din nou omul acela cu chipul ars.
-Ai ales sa faci asa ceva?
-Tu de unde afli tot?
-Scumpo, eu stiu tot ce se poate stie. Si ai ales calea gresita. Vei vedea. In acea clipa dispare fara urma. ,,Cum se poate sa dispara asa? E vrajitor sau face trucuri? Nu inteleg.'' imi pun fel de fel de intrebari din acestea in gandul meu.
_Peste noapte_
Este ora 2:00 noaptea si eu tot nu pot sa dorm. Ce mi-a spus omul cu chipul ars mi-a ramas intiparit in minte. Nu pot sa cred. Nu inteleg nimic. Cum de l-au pacalit pe tata? Nu stiu... Deodata se aud tipetele Issabellei. Ma duc in camera la ea, iar ea nu este...
-Issabell! Issabell! Unde esti? Undee??? Ies in strada si incep sa strig: Ajutorrr! Sa ma ajute cineva! Va rooog!!!
Simt cum cineva se apropie de mine. Deodata...