-Tu n-o sa ne impiedici sa plecam! spun eu.
-Ba da, nu ve-ti putea trece de mine! spune cu un ton diabolic Killer666.
-Mai vedem noi! spune instructorul apropiindu-se de el.
In acel moment, instructorul incepe sa se lupte cu Killer666.
-Terminati! strig eu.
Ei se opresc.
Eu ma apropii de Killer666 si cand nu se asteapta, scot pistolul din geaca si il impusc in cap. Acea imagine aproape ca ma socheaza, dar sunt si bucuroasa ca mi-am salvat fratii si surorile.
-Haideti, sa plecam! spune Sebi.
Cand suntem pregatiti sa plecam de acolo, aproximativ 20 de mafioti ,,ne intampina'' la iesire.
-Sefii vostri au murit, dati-va din calea noastra! spun eu.
-Nu se poate sa treceti asa de usor de noi!
Incepe razboiul. Toti trei facem multe eforturi. II batem pe toti in afara de unul cu care tot se lupta instructorul de 10 minute.
-Mai omule, lasa pistolul jos si incheiam razboiul, iti dau cuvantul meu! spune mafiotul.
Instructorul face ce spune mafiotul, si in acel moment este impuscat de acesta.
-Nuuu! tip eu.
Sebi ii suceste mana mafiotului si ii ia pistolul din mana si il impusca. Eu ma duc rapid la instructor sa vad daca traieste. Din nefericire e...mort. Incep sa plang. Vine si Sebi langa mine si ma imbratiseaza lacrimand. Nu vom uita niciodata cate ne-a invatat acest om si ca a fost impreuna cu noi chiar si in ultimele clipe ale vietii lui.
Inmormantarea a fost peste 3 zile, pe data de 1 septembrie, prima zi de toamna. Mai trista am fost cand i-am vazut la inmormantare pe Elisabeth si cei doi copii ai lui Justin si Robert. Lady Elisabeth plangea cu lacrimi de sange la mormant iar copiii lui, lacrimand, ii puneau flori.
-Imi pare rau ca s-a intamplat asa...e numai vina mea...spun eu.
-Tu nu ai nici o vina. Esti o copila inca. Nu te gandi la astea. Esti o fata foarte curajoasa, ai facut un fapt de eroism. Si tu, si baiatul acela Sebi. Tu nu ai pe nimeni in afara de fratii tai si surorile tale, asa ca o sa va ajut pe toti cu scoala. Vei intra la cel mai bun liceu. Sunt sigura ca Eduard al meu este fericit acum de unde este el.
Eu nu spun nimic, doar o iau in brate. Suferinta se sfarsise cu o imbratisare si un gand bun. Suntem siguri ca Eduard ne vede.
Peste 3 ani
Sunt la cel mai bun liceu din oras, asa cum a fost promisiunea. Suntem fericiti cu totii. Sebi a avut curaj si a facut primul pas pt. relatia noastra. Totul este bine.
-SFARSIT-