Simt ca cineva se apropie de mine. Deodata toata lumea fuge tipand. Cand ma intorc cu spatele, un om ars la chip pe intregime sta in spatele meu cu un pistol in mana.
-Nu l-ai ascultat pe fratele meu, si acum noi ti-am luat-o pe Issabell.
-Va rog lasati-o!
-Nu o vom lasa, si in fiecare zi va disparea cate un frate sau o sora de-al tau/ta. Maine va disparea Jessica.
-Ce le faceti?
-Hmmm...nu cred ca vrei sa stii...ii batem...ii torturam...
-Nuuu!
-N-ai vrut sa ne asculti.
-De acum o sa va ascult!
-De acum e cam tarziu. Si pleaca.
,,Doamne ce ma fac?! Maine e 15 septembrie si incepe scoala!'' imi spun eu in gand.
Issabell nu mai e...ea imi dadea sfaturi...omul acela a zis ca maine urmeaza Jessica...deci maine voi sta numai langa ea ca sa ii opresc sa nu o ia...
Mafiotii isi cam dau seama ca asta gandeste Angelica sa faca si hotarasc sa o rapeasca maine pe Selena.
_Dimineata_
Ceasul suna. Este ora 7:00. Ma ridic din pat, ma duc in baie, ma spal repede pe dinti si pe corp, apoi ma duc in camera si ma imbrac asa.
Imi iau repede ghiozdanul si ma indrept catre scoala. Azi incepe la 7:30.
_Dupa-amiaza_
A fost plictisitor la scoala...acum ma indrept spre casa impreuna cu Jessica, cand oberv ca Selena nu este...ea are scoala pana la 12:00...si nu e. Sunt sigura ca au rapit-o mafiotii. Trebuie sa fac ceva. Nu se mai poate asa. Ma imbrac si ma indrept spre spre cladirea in care se practica arte martiale.
-Buna ziua.
-Buna ziua.
-Cati ani ai?
-14.
-Ok.
-Am venit sa invat aici arte martiale foarte bine. Am nevoie.
-Crede-ma ca vei fi multumita. Ai venit in locul potrivit. De maine putem incepe. Cursurile sunt intre orele 17:00-18:30 de luni pana sambata.
-Ok. La revedere!
-La revedere!
Cand ma intorc acasa, observ ca am primit o scrisoare. In ea scrie: Buna, Angelica. Ma bucur ca am onoarea sa iti scriu. Sunt primul om, cel care te-a dus in locul pustiu. Draga mea, rand pe rand iti voi lua toti fratii si toate surorile. Au mai ramas sa ti-i iau pe Jessica, Robert si Eric. Pe ei ii voi lua peste o saptamana, acum sunt ocupat cu Issabel si Selena.
Cu drag,
primul tau prieten.
Incep sa plang. Ma duc in baie, ma spal pe fata si ma linistesc. O sa reusesc sa ii prind si sa ii omor pe mafioti. Trebuie.
-Sora, ce s-a intamplat? imi spune Robert de la usa.
-Nimic, nimic...
-De ce plangeai?
-Paii...nu conteaza..nu-i nimic grav.
-Bine, sora.
De abea astept sa particip la cursurile de arte martiale. Le voi da o lectie la mafioti.
_A doua zi_
_La scoala_
Plictisitor ca si in prima zi...ieri nici nu am putut invata de cat de ingrijorata sunt si am luat o nota mica...
_La ora de arte martiale_
-Decii...in primul rand, trebuie sa stii sa te aperi, incepem cu cateva miscari, apoi vei exersa cu un baiat de varsta ta care e tot incepator.
-Bine.
Ma invata primele miscari, le-am reusit imediat iar profesorul e multumit. Il aduce pe baiat. E un baiat inalt, slabut, cu ochii albastri si parul blondut, e foarte dragut. Exersez cu el si ii dau bataie. :)) Deci pentru inceput ma descurc destul de bine.
In drum spre casa, simt cum cineva ma urmareste, iar cand ma intorc, nu e nimeni. Deodata cineva ma strange puternic, ma sperii si incep sa tip.
-Stai calma sunt eu...Sebi...baiatul de la karate...
-Vai ce m-ai speriat...
-Scuze.
-De ce ma urmaresti?
-Te-am vazut destul de speriata si m-am gandit ca mai bine e sa te conduc acasa.
-Ooo mersi dar ma descurc singura...te-am batut la cursuri. :))
-M-am lasat batut scumpo...
-Ahaa...
-Vrei sa te conduc sau nu?
-Cum vrei.
-Ok atunci te conduc.
_La poarta casei_
-Paa!
-Paa!
_Peste noapte_
La 00:00 se aud pasi in casa. Dormeam, dar auzind pasii ma sperii si tresar. Iau cutitul si deschid usa camerei. Pe hol este omul care mi-a scris scrisoarea si se indreapta spre camera Jessicai. In acel moment eu...