Capitolul 6

59 8 4
                                    

Cel care l-a impuscat e tatal lui Sebi! In acest moment Sebi se duce la tatal lui, cade la pamant in genunchi si plange in pumni.

-Cum ai putut face asta, tata?

-Parca tu erai in tabara cu diriginta si colegii...dar nu te vad a fi acolo, si mai inainte am sunat diriginta...si am ramas uimit ca fiul meu ne-a mintit...mai uimit am ramas cand am vazut ca ai aparut in ziar pe prima pagina...nu ai treaba tu cu mafiotii. Ridica-te si hai acasa.

-Nu plec nicaieri cu tine! O vezi pe fata aia?

-Da...

-Mafiotii i-au rapit fratii si surorile, si acum eu, ea si instructorul de la karate, cel de acolo, ii cautam!

-Si ce treaba ai tu? Ce, nu are parinti?

-Nu...

-Haideti, gata cu convorbirile! spune Killer666.

-Tu taci! spune Sebi.

-Inceteaza daca nu vrei ca taica-tu sa moara! El este cel ce mi-a omorat fratele!

-De parca iti pasa...erai cat pe ce sa-ti impusti fratele!

-Uite ca n-am facut asta! Si daca Angelica nu ne da acei bani, toti, o sa ii omoram fratii si surorile!

-Stai putin! Cati bani vrei? spune tatal lui Sebi.

-1.000.000 de euro! De la Angelica!

-Tata, am dat deja 500.000.

-Aia nu ma intereseaza, sunt de la tine, nu de la Angelica!

-Sunt ca si cum ar fi de la Angelica! Sunt iubitul ei! *mintind*

-Aha deci e in regula. Inca 500.000 de euro si e totul in regula.

-Tata, ai?

-Din pacate n-am luat atatia bani dupa mine!

-Atunci, out cu fratii si surorile tai, Angelica! *spune razand Killer666*

Eu cad la pamant si incep sa plang in hohote. Sebi vine la mine, ma ridica si ma imbratiseaza. Unul dintre mafioti se uita la noi cu mila.

-Eu am o treaba. Ma intorc in 10 minute.

Si pleaca.

Mafiotul care se uita la noi cu mila se apropie de noi.

-Iti zic eu unde sunt fratii si surorile tai, haideti, urmati-ma! *ne spune in soapta*

Eu, instructorul si Sebi il urmam. Sper sa nu ne intinda vreo capcana.

Peste 5 minute ajungem la capatul gradinii din spatele casei. Acolo se afla o piatra f mare. O da la o parte si inauntru se afla un beci cu scara care duce foarte in jos, cam 10m sub pamant. Incepem sa coboram cu grija pe scara. Cand terminam de coborat, ii vedem pe fratii si surorile mei legati fiecare de un scaun cu funie groasa si un plasture mare la gura. Ii dezlegam rapid. Eu incep sa plang.

-In ce hal aratati toti! Ce v-au mai ranit! Cine v-au facut asta?

-Mafiotii sub ordinele lui Killer666 si lui Creepy666. *spune Issabell*

-Haideti, sa plecam repede! Killer666 se va intoarce in curand! spun eu.

Cand urcam scara si iesim din beci, intr-un colt ,,ne intampina'' Killer666.

-Si unde credeti ca va duceti? *spune razand*


VA URMA...

A sasea victimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum