Capitolul 4

59 10 5
                                    

Pe drum Sebi imi povesteste tot.

 -Vaii Sebi erai s-o patesti cu tatal tau...

 -Da...am avut noroc...

 -Uite, am ajuns acasa la instructor!

 Bat in poarta.

 -Buna ziua.

 -Buna ziua.

 -A sosit timpul.

 -Pentru ce?

 -Va povestesc pe drum.

 -Bine.

 La aeroport

 -Sper sa nu ne fi pacalit...spune instructorul.

 -Speram...spune Sebi.

 -Da...

  Peste 30 minute avionul a sosit. Am intrat toti 3, apoi eu am comandat suc de portocale, Sebi limonada iar instructorul suc de mere. Am stat in avion 4 ore. Imediat ce am coborat am intrebat pe toti oamenii unde anume se localizeaza strada de care mi s-a zis in scrisoare. Tot intreband persoanele, am nimerit. Acea casa era una veche si distrusa, de abea ca am putut intra in ea. Le-am zis lui Sebi si instructorului sa astepte la usa ca sa intru doar eu in casa, iar cand fluier sa vina si ei.

  M-am uitat in toata casa, insa nu era nimeni. In ultima camera era o usa care ducea intr-o gradina. De acolo a iesit omul cu chipul ars pe jumatate.

 -Hopa ti-am tras teapa! Nici urma de fratii tai aici!

 Ma apropii de el, ii trag un pumn si prin miscari de karate il dau la pamant si apoi il strang de gat.

 -Spune unde sunt fratii mei!

 -Voi spune dar mai intai sa plece cei doi!

 -Fii atent, te omor daca nu spui!

 -Daca ma omori cum vei afla unde sunt fratii tai?

 -Spune mai repede, nu am venit aici degeaba! Spune omule!

 -Bine, o sa-ti spun, dar ia mana de pe mine si lasa pistolul din mana ta jos. Iau mana de pe el si pun pistolul pe o masa.

 Cand ma intorc putin cu spatele, omul ma ia de gat, ma tranteste si imi spune:

 -Aha domnisoara...acum mai ai tupeu?

 Incep sa fluier. Sebi si cu instructorul intra repede pe usa si cu pistoalele in mana, instructorul ii spune omului:

-Zi unde sunt fratii si surorile Angelicai ca altfel te impusc!

 -Bine...voi spune...

 -Haide omule!

 -Decii...ei se afla in alt oras...tot in Anglia dar in orasul Manchester...sunt tinuti intr-un hotel.

 -Ce hotel?

  -DoubleTree by Hilton.

-Ce camera? Zi odata!

 -1203.

 -Daca ne minti si de data asta, o sa fii mort!

 In acea clipa instructorul il leaga pe om de un scaun cu funii foarte groase si ii astupa si gura.

 -Asta e ca sa nu cumva sa incerci sa fugi. Acum haideti sa plecam in Manchester!

 Peste jumatate de ora am ajuns in Machester. Am fost cu microbuzul pana acolo. Ne-am luat de la magazin cate o apa, am baut apoi ne-am dus direct la hotelul care a zis omul. Am ajuns la usa 1202. Eu apes incet pe clantau, usa se deschide si in fata noastra apare omul cu chipul ars pe intregime si langa el banditi, iar in spatele lui cam 20.

 VA URMA...


A sasea victimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum