-Ce vant va aduce pe aici? Sa stiti ca mie mi se spune Killer666 iar fratelui meu Creepy666, si nu ve-ti lua prizonierii atat de usor, doar daca ne da banii Angelica.
-Ce bani? intreba Sebi.
-1000000 de euro! spune Killer666.
-Va dau eu!
-Nu, noi ii vrem de la Angelica, altfel out cu surorile si fratii ei!
Sebi ii da una lui Killer666 si il da la pamant. Intram toti 3 si ne batem cu mafiotii. Unul dintre mafioti reuseste sa ma injunghie in picior, iar Sebi ma prinde in bratele lui si e preocupat sa gaseasca vata, spirt si bandaje. Politia, auzind atata galagie vine si ne da afara din camera pe toti, si pe mafioti, numai ca Killer666, impreuna cu vreo 10 mafioti au luat-o prin spate si au fugit inainte sa vina politia, si cred ca mi-au luat si fratii si surorile...dar am povestit totul politiei si au spus ca le vor da de urma. Noi am ajuns la banuiala ca Killer666 s-a dus la Creepy666, si cu cea mai mare viteza ne ducem la casa unde se afla Creepy666.
Acolo ii gasim pe Killer666 si Creeepy666 stand de vorba.
-Dati-mi fratii si surorile nenorocitilor! spun eu amenintandu-i cu un pistol.
-Doar daca ne dai banii! spune Killer666.
-Nu am atatia bani!
-Stati! spune Sebi!
Din bagajul lui scoate 500.000 de euro.
-Uitati jumatate din bani deocamdata!
-Nu! spune Killer666.
-Fraierule taci si ia banii! spune Creepy666.
-Nu se poate frate! Astia nu sunt banii de la Angelica!
-Da' a cui sunt? A lu' tata? Hai ia banii prostule!
-Astia sunt banii baiatului, nu ai Angelicai!
-Taci ba si ia banii!
-Nu, nu ii luam!
Creepy666 ii smulge banii rapid din mana lui Sebi. Killer666 trage de bani, si Creepy666 si Killer666 incep sa se bata.
-Incetati! Eu imi vreau fratii si surorile inapoi! Lasati bataia! Daca nu ma duceti la locul in care sunt ei va impusc, nu glumesc! Va impusc pe amandoi!
Killer666 si Creepy666 inceteaza din a se bate.
-Daca ne impusti cum mai afli unde sunt fratii si surorile tai?
-Ii vor gasi politia pana la urma desteptilor. Haideti, spuneti, ca sa va crut vietile.
-Bine, iti spunem! spune Creepy666. Dar pastram banii!
-Desigur! spun eu.
-Nu le spune! spune Killer666.
-Taci!
-Te omor daca le spui!
-Decii fratii si surorile tale se afla in acest... deodata se aude un zgomot. Am ramas cu totii socati. Cel care l-a impuscat e...
VA URMA...