George pov
Mă trezesc de dimineață și am văzut că dormeam pe pieptul lui Clay.Nu am vrut să mă mișc și să îl trezesc așa că am stat acolo mă simțeam așa de bine.Ma simțeam in siguranță.
Clay pov.
M-am trezit și l-am văzut pe George deasupra de mine.Nu dormea știam asta.Ii bate inima prea repede.La un moment dat i-am zis.
C:De ce nu dormi?
G:...
C:Știu că nu dormi.
G:De unde ști?
C:Inima uinui om când doarme nu bat așa repede.
G:De unde ști?
C:Secretele nu se spun.Am mai stat asa puțin până a venit un pasnic și ne-a zis că trebuie să mergem la cantina.
Ne-am ridicat din pat și l-am urmat la cantina.Cand am ajuns am stat in permanenta cu George nu am vrut să i se întâmple ceva.
După ce am luat mâncarea ne-am așezat la o masa doar noi doi.Am mai stat puțin singuri până cand a venit o persoana la noi la masa.O persoana pe care nu îmi doream sa o mai văd.C:Jshlatt ce mai vrei nu mi-ai făcut deja atâta rău?
(jshlatt=J)
J:Clay lasă trecutul in spate.
C:CUM SA LAS TRECUTUL IN URMA DIN CAUZA TA ERA SA ÎMI OMOR SINGURI MEI PRIETENI.
G:Clay liniștește-te.
J:Văd că ți-ai găsit o nouă jucărie de care sa îți bați joc.Nu m-am mai abținut și am sărit la gâtul lui.Nu am apucat sa fac nimic că pașnici sar la mine și mă îndepărtează de Jshlatt. Știam ce o sa se întâmple cu mine dar nu regret.Il aud pe George cum striga după mine dar deja nu mai aveam ce face.
George pov.
Văd pașnici cum îl iau pe Clay și pleacă cu el de la candina.Incerc sa fug după el dar mă oprește un pașnic și îmi zice.
(Pasnic=P)P:Scuze dar nu ai voie sa mergi după el.
După ce am auzit asta m-am pus în genunchi și am început să strig după el.
G:CLAY,CLAY INTOARCETE TE ROG.spum printre lacrimi
După pasnicul ma dus în celulă mea.Mam pus pe pat ghemuit și am început să plâng.Nu știu dar îl vreau înapoi.Imi lipsește atât de mult.
"După o oră"
După o oră în care doar am stat pe pat și am plâns am auzit celulă descizanduse și cineva care a intrat.Eram prea supărat să mă uit cine este doar am stat in pat. Simpt cum cineva vine în pat langa mine și mă ia în brațe.Ma întorc și văd că era Clay.Era plin de sânge pe față și pe mâini.
G:Clay ce ai pățit?spun eu cu lacrimi in ochi.
C:George nu plânge pentru mine nu merit sunt un criminal cautat de toți merit sa mor pentru ce am făcut.
G:Clay poate ești un criminal dar ori ce om merita o a doua șansă.
C:George nu mai plânge asta se întâmplă daca nu respecți regurile închisori.
G:Nu trebuia să reacționezi așa pentru mine.
C:Ba da.Spune și mă ia în brațe.Ma simpt așa bine când sunt aproape de el.
____________________________________Buna capitol nou
Sper sa va placa
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt
Va pup 💚💙
530 cuvinte
CITEȘTI
Viața alături de un criminal//DNF
Любовные романыClay e cel mai mare criminal din Florida.Într-o zi el a fost prins de poliție și condamnat la închisoare pe viață.Dar el nu știa pe cine o să găsească acolo.