Clay povMC:Dragule hai sa vezi cine a venit.
Îl văd pe tata cum coboară de la etaj și îmi spune.
TC:Clay scumpule. Ce faci aici?
C:Tata am vrut să vă intreb daca putem sta aici până ne găsim un apartament de închiriat.
TC:Da dragule. Puteți să stați aici. Dar cine e băiatul din spatele tau?
MC:E ginerele nostru.
TC:E așa de drăguț. Vreți să dormiți in aceeași cameră sau separat?
C:In aceeași cameră.
TC:Bine.Și îl văd pe tata cum se uită la mine cu o fata perversa.
Am mers in camera și tata a plecat. Am inceput sa deschidem până George vine langa mine și îmi spune.
G:Cat o să stăm la părinții tăi?
C:De ce întrebi? Nu îți place de ei?
G:Ba da.
C:Când o să ne punem bine cu bani.
G:Bine.Am terminat de descachietat și mama a strigat din bucătărie.
MC:BAIETI HAIDE-ȚI LA MASA.
Am mers in bucătărie și ne-am așezat la masă. Am inceput sa mâncăm faimoasa ciorba de perișoare (scuze dar cineva nu dau nume mi-a făcut poftă când am scris acest capitol).
TC:Și cum v-ați cunoscut?
G:In in...
C:In parc. Da in parc.
Spun și îl văd pe George cum se uită la mine cam urat.TC:Și de ce ați vrut să vă mutați aici?
C:Pentru că am vrut să incepem o viață nouă aici.
TC:Și ați făcut-o vreodată?
C:Tata.
TC: Scuze.După ce am mâncat am plecat în dormitor și ne-am așezat pe pat.
G:De ce nu ai vrut să le spui părinților tăi ce sa întâmplat de fapt?
C: Pentru că nu am vrut să știe prin ce am trecut.
G:Bine.Spune și mă ia în brațe.
G:Unde te-ai angajat?
C:Într-un loc în care se plătește chiar bine, unde oameni sunt de treabă și chiar departe.
G:Vreau și eu să mă angajez acolo.
C:Dar pui o să fi obosit și nu vreau asta.
G:Clay nu vreau să te las doar pe tine să muncești pentru amândoi.
C:Bine mâine o să mergem sa te angajam.Narator pov(eu😩)
De dimineață cei doi porumbeii s-au prezint și au mers că George sa se angajeze. Din fericire George a fost angajat și totul a fost frumos.
O mica promovare neplăcută
Aici aveți contul iubitei mele ---->MaraBudau are și ea o carte daca vreți să o citiți.Revenind
George și Clay au lucrat doua luni până și-au permis să își cumpere un apartament decent în centrul orașului. Chair au decis să înfieze și un fiu pe care l-au botezat Jeff.
Chiar daca au fost la închisoare și au trecut prin atâtea nu au renunțat niciodată unul la altul.
Sfârșit
____________________________________
Buna. Gata și aceasta carte. Sper că va plăcut și mulțumesc pentru toată susținerea acordată.
Dedicata lui MaraBudau și la toți care m-ați susținut.
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Ne vedem in celelalte cărți.
Va pup 💚💙
490 cuvinte.
CITEȘTI
Viața alături de un criminal//DNF
RomantizmClay e cel mai mare criminal din Florida.Într-o zi el a fost prins de poliție și condamnat la închisoare pe viață.Dar el nu știa pe cine o să găsească acolo.