George povAtunci îl văd pe Clay cum îmi face semn că e gata.
Intrăm în celulă și îi spun lui Clay.
G:Gata?
C:Da.
G:Dar nu o sa își de-a seama că îi lipsește chieiea.
C:Când o să își de-a seama noi deja am evadat.
G:Noi?
C:Pai da. Ce crezi că te las aici?
G:Da.
C:Așa de rău mă crezi?
G:Da.
C:Hai lasă asta astăzi seara evadam.
G:Bine.Clay pov.
A venit seara și trebuia să ne pregătim.
C:George sa fi gata. O sa evadam.
G:Bine.Am așteptat să sa se mai lase noaptea
Cred că era ora 11 noaptea și toată lumea dormea. L-am lo-at pe George am deschis încet ușa de la celula și ne-am făcut nevăzuți.
Am ajuns afara și i-am zis lui George.
C:George acum o să mergem la vechia mea ascunzătoare.
G:Pai daca am evadat nu o sa ne caute acolo prima dată.
C:Doar hai.Am plecat spre vechia mea baza. Sunt conștient că acolo o sa ne caute prima dată dar vreau sa vad daca ce a spus acel pașnic e adevarat. Am ajuns și când am intrat am văzut ceva ce nu am vrut sa vad niciodată.
Pereții erau plini de sânge. Am cazut in genunchi și am început sa plângă. Daca nu ii împingeam prin geam la acel jeaf nu se ajungea aici. George sa așezat lângă mine și mi-a zis.
G:Clay nu te învinovăți. Nu e vina ta.
Mi-am întors fața spre el și i-am spus.C:Ba da, e vina mea. Daca nu ii împingeam la acel jeaf prin geam nu se ajungea aici.
G:Gata, liniștește-te.
Mi-a spus și mă lo-at în brațe. Am mai plâns ceva timp. M-am ridicat și i-am spus.C:Haide trebuie sa ne grăbim daca vrem sa nu ne găsească poliția.
G:Și undem o să mergem?
C:Am eu un apartament în apropiere. Hai sa mergem.Spun și îl iau de mână și ne îndreptăm spre ieșire. Am plecat de acolo. Nu mai vreau sa am nici o amintire neplăcută din acest moment. Am ajuns la apartament și am intrat.
C:George nu am decât o camera deci o să dormim amandoui in aceasi camera.
G:Bine.Il iau de mână și mă îndrept spre dormitor. L-am pus pe pat m-am dus la dulap și i-am dat nisce haine in care ea se schimbe.
C:Uite ai aici niste haine in care sa te schimbi. Pot sa fie mari de tine pentru că nu am haine mai mici. Duce la baie și schimbate.
Spun și îi arăt unde e baia.
George pov
M-am dus la baie și m-am schimbat. Într-adevăr hainele erau cam largi dar erau bune. Ies din baie și îl văd pe Clay cum își caută și el haine in dulap. M-am dus langa el și l-am îmbrățișat pe la spate.
C:Poti să mă lași să mă schimb?
G:Nu.
____________________________________Buna. M-am gândit să postez pentru că am lo-at 10 la istorie și sunt fericita.
Sper să vă placă.
Dedicat lui Ashwasfounde ;)
Scuze pentru greșelile gramaticale daca.
Va pup 💚💙
530 cuvinte
CITEȘTI
Viața alături de un criminal//DNF
RomansClay e cel mai mare criminal din Florida.Într-o zi el a fost prins de poliție și condamnat la închisoare pe viață.Dar el nu știa pe cine o să găsească acolo.