Clay povG:Clay am obosit.
C:Hai mai avem puțin.
G:Așa ai zis și acum 10 minute.Am mai mers încă 15 minute și am ajuns la marginea orașului unde aveam un apartament. Am urcat în apartament și i-am zis lui George.
C:George hai în dormitor ești obosit.
G:Mhm(da)...L-am luat și am mers cu el în dormitor. L-am întins pe pat și l-am lăsat să doarmă. M-am dus în sufragerie am luat bagajele și le-am dus în dormitor. Le-am lăsat acolo și m-am pus langa George in pat. Ma tot gândeam daca George nu mai vrea sa stea cu mine și vrea să plecat? Nu vreau să plece. Am inceput să îl îndrăgesc. Mă tot gândeam până când George se întoarce cu fața la mine și îmi spune.
G:Clay de ce nu dormi?
C:...
G:Clay știu că nu dormi.
C:Tu de ce nu dormi?
G:Eu am întrebat primul.
C:Mă gândeam. Tu de ce nu dormi?
G:Nu pot.
C:Încearcă.Spun și îl iau în brațe. A adormit așa frumos. E așa drăguț când doarme. L-am sărutat pe frunte și am adormit.
George pov.
M-am trezit de dimineață și am văzut că Clay mă ține în brațe și dormea. L-am lăsat să doarmă.
Am mai stat cred că o jumătate de oră si Clay sa trezit.
C:Neața Gogy.
G:Neața Clay.
Spune se ridică și pleacă la baie. Mă ridic din pat și mă îndrept spre bucătări. M-am pus la masa și l-am așteptat pe Clay sa iese din baie. Am mai stat câteva minute singur pana Clay vine langa mine și spune.C:George astăzi trebuie să plecăm din tara.
G:De ce?
C:Daca nu vrei sa nu ne prindă trebuie să plecăm.
G:Bine. Dar unde plecăm?
C:In UK. Am un prieten care va putea sa ne ajute.
G:Și când plecăm?
C:Astazi seara.Spune și se pune sa facă ceva de mâncare. Ne-am pus la masa și am mâncat. După am mers în dormitor și Clay mi-a zis.
C:Daca vrei poți rămâne aici și să te duci la tine acasă.
G:Clay chiar vreau să vin cu tine dar o sa lăsăm totul în urma?
C:Da. O să începem o viață nouă.
Nu vreau să rămân aici. O să îmi pierd singura persoana care o iubesc."Skip seara pentru că sunt în pană de idei"
Clay pov.
A venit seara și trebuia să plecăm. Mă duc în dormitor și îl trezesc pe George.
C:George trezește-te trebuie să plecăm.
Se ridică din pat și îmi spune.G:Bine hai.
Ne luam bagajele și plecăm spre aeroport. Ne-am urcat în aeroport și am decolat. Între timp l-am văzut pe George cum încerca să adoarmă. I-am pus capul în poala mea și l-am lăsat să doarmă. Zborul a durat aproape 3 ore. Între timp am adormit și eu. M-am trezit l-am trezit și pe George și am coborât din avion. Am ieșit din aeroport și am luat un taxi până la casa prietenului meu. Când am ajuns am bătut la ușa și el a deschis.
____________________________________
Buna capitol nou.
Sper sa va placa.
Ideie data de kizlovebaby pe Instagram.
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Va pup 💚💙
550 cuvinte.
CITEȘTI
Viața alături de un criminal//DNF
RomanceClay e cel mai mare criminal din Florida.Într-o zi el a fost prins de poliție și condamnat la închisoare pe viață.Dar el nu știa pe cine o să găsească acolo.