Buna carte noua.Stiu că trebuie să mai termin încă 3 dar îmi place să scriu.
____________________________________Clay pov:
Buna eu sunt Clay și am 22 de ani.Sunt un mare criminal cautat in Florida. Mi-am făcut o gașcă in care au intrat doar Karl și Nick suntem un trio super.Am spart atâtea bănci și nimeni nu a reușit să ne prindă.Cred că Nick cu Karl sunt împreună.Mereu au vrut să doarmă împreună.
Într-o zi ei doi stătea pe canapea și eu m-am dus la ei și l-am zis.
(Clay=C;Nick=N;Karl=K)C:Băieți nu mergem și noi in seara asta sa spargem o banca sau sa jefuim ceva m-am plictisit.
N:Sincer și eu m-am plictisit.
K:La fel.In ultima vreme a fost plictisitor sa stau pe tuse dar trebuie sa se mai liniștească apele.
C:Băieți mă plictisesc hai sa facem ceva sa treacă timpul mai repede.
N:Și ce propui?
K:Ce ați zice sa ne uităm la un film?
C:Suna bine mă bag.
N:Și eu"Skip seara"
A sfârșit a venit seara m-am pregătit m-am îmbrăcat din cap până în picioare negru și am mers să ii aștept și pe băieți.Dupa
încă 10 minute suntem gata. Mergem și ne pregătim de spargere.Am intrat incet fara sa facem vrun sunet.Dupa ce am ajuns la seif am incercat să îl deschidem dar nu am reușit. După ceteva minute auzim alarma cum incepe sa sune. Ne-am grăbit să fugim dar era prea târziu poliția era deja jos.N:Clay ce facem?
C:Hai după mine.Am început să fugim până am ajuns la geamurile de spate. Atunci a ajuns și poliția.
P:Stați pe loc.
C:Îmi pare rău băieți.
K:Ce vrei...Nu îl las sa termin că îi împing prin geam nu am vrut sa ii prindă și pe ei polițai.Dupa poliția vine la mine mă îngenunchează și îmi pun cătușele.
P:Insfarsit te-am prins.
Spun și mă iau și mă duc în mașină.Am ajuns la secția de poliție și m-au băgat într-o celula și am stat acolo.
Nick pov.
După ce Clay nea inpisn prin geam am văzut într-un tufiș care ne-a atenuat căderea.
N:Karl ești bine?
K:Da dar ce o sa se întâmple cu Clay.
N:Nu mai putem face nimic. Hai acasă.
K:Bine.Am ajuns acasă și l-am pus pe canapea.Plangea foarte tare.
K:Nu îmi vine să cred că a fost prina.
N:Gata liniștește-te.Clay pov.
După ce am fost prins am fost dus la judecătorie unde mi-a fost dată pedeapsa de a sta după grati toate viața sper doar că Nick și Karl sa fie bine.
M-au dus la o închisoare care se spune că nimeni nu a evadat de acolo.Miau dat niste haine(daca nu știți din alea galbene) și m-au dus într-o celulă.
După o lună de stat acolo în care nu am avut nici un coleg de celulă acel polițist a adus un băiat care arata chiar bine. Insfarsit am un coleg de celulă.
____________________________________Buna carte nou.
Ideie mi-a venit când mă uitam la un clip de la iRaphahell
Capitolul următor Vineri
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt
Va pup 💚💙
535 cuvinte
CITEȘTI
Viața alături de un criminal//DNF
RomanceClay e cel mai mare criminal din Florida.Într-o zi el a fost prins de poliție și condamnat la închisoare pe viață.Dar el nu știa pe cine o să găsească acolo.