Capitolul 12

203 9 29
                                    


   George pov

M-am pus la masa și am așteptat să termine. Mă simțeam ciudat în preajma lui Punz.

   Am mai așteptat puțin până Punz a venit cu o farfurie și mi-a întins-o. Am luat-o și am început să mănânc.

   După ce am mâncat Punz mi-a spus.

   P:Hai pe canapea sa ne cunoaștem mai bine.
   G:Bine

   Am mers pe canapea și am început să vorbim. Eu inca eram îmbracă în pijamalele lui Clay și erau puțin că largi.

   P:Cum te chiama?
   G:Sunt George și am 20 de ani.
   P:Eu sunt Punz și am 23 de ani.

   In timpul ce vorbeam Punz începe să își plimbe mână pe piciorul meu și să mă pipăie.

   Îl văd cum se ridică se pune in fata mea, îmi prinde mainil in așa fel încât să nu scap se pune la mine în poala și începe să mă sărute pe gât.

   G:Punz lasă-mă.

   Nu a răspuns și a început că mă muște de gât din ce in ce mai tare.

   G:Punz mă doare.

   Am inceput să mă zbat și într-un fel am reușit să scat și să fug in camera unde m-am închis acolo și am început să plâng.

   Punz pov

   A reușit să scape. Daca îi spune lui Clay că am incercat să îl violez o să mă omoare. M-am dus la ușa lui și am văzut că este încuiată.
Am inceput sa bat la ușă și să spun pe un ton gros.

   P: George deschide ușa.
   G:Nu.
   P: George nu mă forță să o sparg.
   G:AM SPUS NU. PLEACĂ.

   Am plecat și m-am pus pe canapea și l-am așteptat pe Clay sa vina.

   Clay pov.

   Astăzi a fost o zi minunata. Mi-am găsit de munca unde se plătește chiar bine, oameni de acolo sunt chiar se treabă. M-am îndreptat spre casa și când am intrat l-am văzut pe Punz cum stătea pe canapea și se uită la un film.

   C:Buna Punz unde este George?
   P:Pai a mâncta și după a fugit in cameră și sa încuiat acolo până acum
   C:Pai și de ce sa încuiat? I-ai făcut ceva?
   P:Nu. Nu i-am făcut nimic.

   Ceva era ciudat. M-am dus la camera noastră și am bătut la ușa.

   G:AM SPUS SA MA LASI IN PACE.
   C:Pui deschide ușa sunt eu Clay.
   G:Clay?
   C:Da pui.

   Am auzit cum se deschide ușa și îl văd pe George cum plângea.

   Am intrat in camera, l-am luat pe George și ne-am așezat pe pat.

   C:George gata nu mai plânge și spune-mi ce sa întâmplat.
   G:Punz...

   A început să planga și mai mult.

   L-am mai calmat și l-am întrebat din nou

   C:Și spune-mi ce sa întâmplat.
   G:Pai după ce ai plecat m-am dus la bucătărie. Punz mi-a făcut de mâncare și după a spus sa mergem pe canapea sa ne cunoaștem mai bine. Am inceput sa vorbim până a început să mă pipăie. După ma prins de mâini sa pus peste mine și a început să mă muște de gât.
   C:...

____________________________________

   Buna capitol nou

   Sper sa va placa

   Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt

   Va pup 💚💙
   540 cuvinte
  

Viața alături de un criminal//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum