Multi: Asya- Cihangir
Şarkı: Buray -Deli Divane
İstanbul'un buram buram tarih kokan semti, sahilin incisi Kadıköy...
Kadıköy'ün sıcacık mahallesi bahariye sokağı. Herkesin bildiği ünlü Moda caddesinin alt sokaklarından biri. Cihangir ve Asya'nın hem inat hem aşk dolu hikayesine tanık olacaksınız.
Yıl 2006...
Cihangir on iki Asya dokuz yaşındaydı.
Cihangir'in babası Kadıköy Anadolu Lisesinin en sevilen coğrafya öğretmeni Halil Ertekin'dir. Annesi kalp cerrahı olan Emine hanım düzgün bir hayat yaşamaktadırlar. Bir kızı ve oğlu vardır. Oğlu Cihangir kızı Açelya'dır. Açelya oldukça yaramaz bir çocuktur. Emine Hanım ve Halil beyin ahretliğe dayanan komşusu Funda hanım ve Mehmet Bey'dir. Mehmet Bey de aynı lisede en disiplinli ve sert olarak bilinen tarih öğretmenidir. Funda hanım ev hanımı Asya adında tek çocuğu vardır. Önce komşuluk daha sonra yakın arkadaşlığa dönüşen bir aile oldular.
Asya ve Açelya ara sıra kavga etse de çok iyi anlaşan iki kızdı. Ama esas Cihangir ve Asya kavga ederdi. Asya'nın yanında gördüğü her erkek çocuğu döver ve ikisi de kavgaya tutuşurlardı, anneleri zor ayırırdı. Son kavgada bütün mahalle duymuştu. Tabi mahallemizin ayaklı gazetesi Neriman teyzemiz bunu herkese anlatmıştı.
Okuldan bir çocuk Asya'yı evine kadar takip edip bahçeye girip Asya'ya çiçek verecekken Cihangir görüp çocuğu itekleyerek kavga etmeye başladı. Asya bağırsa da duymuyordu bahçede duran hortumu gören kız suyu açıp Cihangir'e doğru tutarak ıslatmaya başladı. Çocuk bunu görüp hemen kaçtı. Ama Asya elinde hortumla Cihangir'i baştan aşağı ıslatırken, Cihangir elinde zorla alıp o da Asya'yı ıslatırken çığlık atarken iş eğlenceye dönüşmüştü. İkisi de sırılsıklam olurken seslere anneleri yetişip ikisine de oldukça kızmıştı. Asya o gün anlamıştı Cihangir her şeyi kıskançlıktan yapıyordu. Cihangir evde annesinden azar yediğinde sinirle ağzından kaçırmıştı. Annesi de içten içe gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ SOKAK ARASINDA AŞK
Fiksi UmumAsya okulda derslerini bitirdikten sonra biraz hava almak için Moda sahiline doğru adımlarını sürdürdü. Yalnız kalmaya ihtiyacı vardı. Cihangir sürekli üstüne gelerek tüm gardını indirmeye çalışıyordu. Açıkçası bunu da beceriyordu. Cihangir çıktığı...