Selamm uzun bir aradan sonra yb ile geldim 💜
Diğer ficten ve zamanım pek olmadığından sizi beklettim. Bu bölümü yazmak için fazlaca uğraştım, umarım beğenirsiniz! Yorumlarınızı bırakmayı unutmayın..
Sadece vote verip geçmeseniz keşke, ne kadar yorum o kadar hızlı bölüm ✊🏻
İyi okumalar~
-
Hoseok ve Yoonginin atışarak içeri girmesini ve Jin'in ikisiyle dalga geçmesini dinlediği sıradan bir gündü fakat aklına takılan bir şey vardı.
Eun'un yaşıtı olmayan büyük biriyle takılması..
Şekerci de çalışıyor diye o gence güvenebilir miydi?
Düzgün alışkanlıkları olmayan birinin kızıyla iletişime geçmesini istemiyordu. Biraz korumacı (!) olabilirdi fakat kaybettiği eşinden sonra üstüne düşebileceği bir kızı vardı.
Sadece düşünüyordu...Gencin tarzı değişik ve kurallara aykırıydı. O yüzden tereddütteydi. Kızına kötü örnek olabilecek bir etken yaratabilirdi.
"Jimin yine hangi derin düşüncelerdesin?" Jin omzuna dokunduğu yakın arkadaşının irkilmesine sebep oldu.
"Binanın çizimi hoşuma gitmedi, tekrar çizeceğim."
Hoseok kaşlarını kaldırıp sorar ifadeyle Jin'e baktı. Jin 'bilmiyorum' dercesine omuz silkti.
"Aklını bulandıran ne varsa söyle bize, eminim küçücük bir şeye takıldın. Ayrıca bunun işle ilgili olmadığına eminim."
Yoongi diğerlerine nazaran daha çok durumu analiz etmekte iyiydi.
Jimin kafasını kaldırıp üç arkadaşıyla tek tek bakıştı. "Eun..okula başladığından beri diken üstündeyim. Arkadaşlarının olmasını, eğlenmesini elbet istiyorum fakat şekercide çalışan bir gence takılması hoşuma gitmedi."
Yoongi bir eli çenesinde düşünce pozisyonundayken söyledi. "Sen boş şeylere kafa takıyorsun bence, şekercide çalışıyor diye sürekli Eun'a şeker verir diye mi korkuyorsun?"
"Bence de öyle gibi geldi, boş endişe." Hoseok ilk defa Yoongiye takılmadan aynı fikirde olduklarını belirtti.
Jin,"Bu ikisini haklı çıkardığın için mutlu musun?"diyerek ortağına söylendi.
Jimin'in Eun konusunda hassas olduğunu biliyorlardı ama bazen aşırıya kaçıyordu. Üçü de bundan şikayetçiydi.
"O gencin nasıl biri olduğunu biliyor musunuz? Bu zamanda sizi yanıltacak çok kişi var."
Hoseok eliyle başını ovarken iç çekti. "Ah başıma ağrı girdi, bu kadar sorgulayıcı olma."
Jimin çiziminden kafasını kaldırıp arkadaşına kısık bakışlar attı."Hey, sorgulamak o kadar kötü bir şey değil."
Şüphesiz yakın arkadaşları onun abarttığını düşündürmekten başka bir şey yapmamışlardı.
---
"Abartmıyorum, adam fazla yakışıklıydı."
Jungkook şeker raflarını temizlerken Taehyung içlerinden şeker araklayıp yiyordu.
Taehyung ağzındakini yuttuktan sonra söyledi."Yani kızı olan bir adamdan etkilendin, yaşlılara ilgili olduğunu hiç düşünmezdim. Beni şaşırtıyorsun tatlım."
"Şekerleri araklamayı kes, sanki babanın dükkanı gibi rahatsın." Jungkook, bir kez daha şeker almaya kalkan arkadaşının eline vurup sertçe baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marron Glace
FanfictionŞekerci dükkanında çalışan Jungkook, belirli günlerde küçük kızı ile gelen müşterisine karşı fazla ilgiliydi. Başlangıç: 10/02/22 Bitiş: 01/12/23 - Top: Jimin! Bottom: Jungkook!