22.bölüm(final)

580 53 132
                                    

Son kez merhaba 🥲
Evet, final bölümüne geldik.

Sizden ricam son bölümü yorumlarınızla parlatın. Dolu dolu şeyler yazdım, beğenmenizi umarak.

Ve son kez iyi okumalar..

•••

"Hayır mı dedi?"

Jimin iç çekerek dostunu onayladı. Jungkook için endişeleniyordu. Onu bu şekilde kendinden mahrum bırakmasına nasıl dayanabilirdi?

"Sanki uzaklara gitmişsin de bir daha onu göremeyecek gibi davranıyorsun."

Jin'in bu durumdan hiç memnun olmadığı sesine yansırken Jimin saçlarını arkaya tarayıp söylendi. "Beni anlayamazsın, her gün yanında olmaya alıştım. Çok özlüyorum."

"Seni anlayabilirim, Taehyungla işten sonra farklı evlere gidiyoruz? Hangimiz daha kârlı tartışmayalım bence."

Jimin ona göz devirdikten sonra önündeki projeyi göz kontrolünden geçirmeye başladı. Aklında Jungkook varken bu işlem biraz uzun sürmüştü.

Arada bir kol saatini ve telefonunu kontrol ediyordu. Jungkooktan bir tane bile mesaj gelmemesi içine oturmuştu. Birkaç saat böylece geçti.

"Manyak herif. Dikkatimi dağıtıp durmasana."

Jin aniden çıkışınca Jimin irkilerek kafasını kaldırdı. "Ne yapmışım?"

"Bir de soruyorsun ya. Böyle yapacaksan hiç gelmemeliydin."

Jimin tam bir şey demek üzereydi ki telefonuna gelen mesaj sesiyle hemen masanın üstündeki telefonunu alıp mesaja baktı çok geçmeden hayal kırıklığıyla telefonu geri yerine bıraktı.

"Biraz rahat versene. Zaten evlilik teklifine daha cevap vermedi, düşünmesi için zaman vermen iyi olur."

Jin'in sözleri üzerine Jimin bir çöküş daha yaşadı. Jungkook neden böyle yapmıştı ki? Anlamıyordu belki de anlamak istemiyordu.

Bir hafta önce güzel bir teklif sunmuştu ve Jungkook da onu aniden reddetmek istemiyormuş gibi biraz zaman istemişti.

"Kabul etmezse ne yaparım? Ben onsuz kalamıyorum bile."

"Eğer senden zaman istediyse reddetmeyecektir benim düşüncem böyle. Ayrıca Jungkook teklifini neden kabul etmesin ki? Seni çok sevdiğini biliyorsun."

Jin haklıydı ama Jimin'in içi içini yiyordu. Korkusu yersiz olsa bile bunu önlemek kolay değildi.

•••

Jungkook eve gelen fizyoterapistin ona uyguladığı bütün ezgersizleri elinden geldiğinden daha fazla gayret ederek yapıyordu.

Fizyoterapisti onun gayretli oluşundan memnundu ama kendini zorlamaması gerektiği konusunda uyardı.

"Bedeninizi daha fazla yorarsanız verimli bir çalışma olmaz, Jungkookssi."

Jungkook yorgunluktan kayan bakışlarıyla kadını onaylayıp kendini yere sere serpe uzandırdı.

Gözlerini kapattığında bütün kaslarının ağırlığı üzerine bindi. Her tarafı ağrıyordu ve tepki vermeye hâli yoktu.

"Seansımızın bitmesine az kaldı, dilerseniz size kısa bir masaj uygulayabilirim."

Jungkook başıyla onay verdi. Fizyoterapist ilk önce en çok zorlanan bölgeye bildiği tekniklerle masajını yaptı daha sonra diğer bölgelere ilerledi.

Jungkook dokunuşları kısmen hissediyordu ama daha fazlasına ihtiyacı olduğunu biliyordu.

Kadın masajı bitirdiğinde onu uzandığı yerden kaldırmış oturur pozisyona getirmişti.

Marron Glace Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin