4.bölüm

1.4K 144 149
                                    

Selam, birazcık geciktim. Kusura bakmayın..

Dün akşam altıdan gece bir buçuğa kadar oturdum aralıksız bölümün 2200'e yakın kelime yazdım, yorum görmezsem çok fena hayal kırıklığı yaşarım.

Satır aralarına bol bol yorum çuseyo 🥺

İyi okumalar~

---

"Karakolda olmanın ve benim karakola gelmemin sebebini artık açıklayacak mısın?"

Jungkook, Taehyung'un iç çekerek karşıda bacak bacak üstüne atmış, takım elbiseli yakışıklı adamı süzdüğünü gördü.

Jungkook, Taehyung'un iç çekerek karşıda bacak bacak üstüne atmış, takım elbiseli yakışıklı adamı süzdüğünü gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ultra yakışıklı desek daha mı doğru olur?)

Bütün dikkati kendi üzerine çekmek için arkadaşının alnına acıtmayacak -belki biraz acıtabilirdi- bir fiske vurdu.

"Sebep yeterince anlaşılmıyor mu?" Acıyan alınını ovarken göz devirerek konuştu. En sevmediği şeyler arasında alnına fiske yemek vardı, canı fazla tatlıydı. Sırf bu yüzden spor yapmak onun için büyük bir zahmetti, yapamayacağı bir şey değildi ama bedenine işkence çektirmeyi istemiyordu.

"Ayrıntılı bir açıklama yaparsan daha net anlayabilirim."

Taehyung başını 'tamam' anlamında sallayıp bir süre bekledi, ardından ani çıkışlı bir cümleyle başladı konuşmaya. "Minwoo vardı ya artık eski sevgilim olur kendisi! Dün bana bir araba hediye etti, önceden arkadaşlarıyla galeri işlettiğini bildiğim için bunun üstünde pek durmadım ama bana hediye ettiği arabanın çalıntı olduğundan arabayla kaza yaptıktan sonra haberim oldu."

Bir duraksama yaşadı çünkü dile getirmek sinirini bozmuştu. Bir salak gibi bu olayın kurbanı olmuştu! Neden bu kadar büyük bir hediyeyi sorgulamadan kabul etmişti ki? Cevap basitti; arabayı görünce dibi düşmüştü, gerisini sorgulamak aklına gelmemişti.

"Ne? Bir yerin yaralanmadı değil mi?" Jungkook ellerini arkadaşının bedeninde gezdirip bir hasar var mı diye bakınırken Taehyung onu kollarından tutup durdurdu. "Birkaç küçük sıyrık var ama merak etme iyiyim, daha anlatılacak şeyler var."

Jungkook arkadaşına 'sen iflah olmazsın' bakışları attıktan sonra 'devam et' dercesine omzuna hafifçe vurdu.

"Haşat ettiğim arabanın sahibi kim biliyor musun? Mimar Kim Seokjin, Dynamite JNM şirketinin ortağı. Az önce ifade verirken staj yerimin o şirket olacağını öğrendim."

"Aman tanrım." Jungkook, Taehyung'un ilk defa bu kadar şanssız olduğu bir ana tanık oluyordu. "Ne olacak şimdi? Stajın?"

"Araba hasarını ödemem gerekecek. Staja gelirsek ifade verirken bunun üzerine konuşmak mantıksızdı daha iyi bir anda, sakince konuşmayı düşünüyorum."

Marron Glace Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin