Selam bebekler 🥺
Bu tatlış fice sonunda bölüm yazabildim, sizden de istediğim güzel yorumlarla bölümü süslemeniz. ❤️✊🏻İyi okumalar~
-
Jungkook sırtını iyice kapıya yasladı, yaşadığı gerginlikten dolayı bacakları hafiften titremeye başlamıştı.
Taehyung ile konuşmalarını duymuş muydu? Duyduysa ne kadarını duymuştu? Hepsini mi yoksa son kısımları mı?
Ne yapacağını bilemeyerek öylece dururken Jimin kısık gözlerle, gencin kireç gibi beyazlamış suratını inceledi.
Daha sonra birkaç adımda mesafelerini kısaltmış bir elini kapıya yaslayıp Jungkook'a doğru eğilmşti.
Jungkook yakınlıkla kalp atışlarını zor kontrol ederken Jimin'in ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.
"Kapıda kiminle konuşuyordun?"
Jungkook ne diyeceğini bilemedi, acaba bilerek mi bunu soruyor diye düşündü. Duyduysa yalan uydurması onu daha da batırırdı.
"Beni görünce bembeyaz oldun." Bir parmağıyla gencin kanı çekilmiş yanaklarından birine dokundu.
"Karşı komşum bazen alkolü fazla kaçırınca evini burası sanıyor onunla uğraştım, bir anda arkamı dönüp seni görünce ise irkildim." Yalan değildi, alkolik bir karşı komşusu vardı. Ama onu pek görmezdi.
Jimin tek kaşını kaldırdı, Bedenini geri çekip Jungkook'a rahat bir alan bıraktı. "Rahatsız ediyorsa, daha güvenli bir yere taşınmalısın."
Jungkook alt dudağını ısırdı. "Uygun bir daire bulmak kolay değil, ayrıca çok sıkıntı değil kendimi koruyabiliyorum."
Jimin onu başıyla onayladı, Jungkook panik olduğu halde iyi idare etmişti. Bir an batıracağını düşünmüştü.
"Sana bir şey soracaktım." Jungkook büyük kestane gözlerini ona dikip merakla,"Ne soracaktın?"dedi.
"İçeri geçelim." Jimin önden gittiğinde Jungkook enerjisi boşalmış bacaklarla zorlukla onun arkasından odaya girdi.
Eun iki eli çenesinde televizyona dalmış gülümseyerek çizgi film izliyordu. Jungkook onu görünce anında gülümsedi.
"Bu kişi neyin oluyor?" Jimin balkon kapısının yanındaki sehpada duran çerçeveyi gösterdi. Jungkook o tarafa baktığında dudaklarını birbirine bastırdı.
Çerçevedeki fotoğraf lise zamanlarında çekilmişti. Bakışlarını Jimin'e çevirdiğinde onun çoktan kendisine bakıyor olduğunu gördü.
"Yakın arkadaşım, neden sordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marron Glace
FanfictionŞekerci dükkanında çalışan Jungkook, belirli günlerde küçük kızı ile gelen müşterisine karşı fazla ilgiliydi. Başlangıç: 10/02/22 Bitiş: 01/12/23 - Top: Jimin! Bottom: Jungkook!