Kalbim senin • Mektup

21 4 0
                                    

Kime: Junnie'ye

Gönderen: Hunnie

Konu: Seni seviyorum!



Bana karşı hissettiğin öfkenin tamamen büyük olduğunu görüyorum ve bunu çok iyi anlıyorum, gerçekten şimdi ilişkimizin yolunu analiz ettiğimde benden çok fazla kabalık ve kötü muameleye katlandığını görebiliyorum. Dürüst olmak gerekirse, ben olsam benim gibi bir adamı ilk günden terk ederdim ama sen yapmadın. Birçoğunun aksine bir gün yeniden düşüneceğimi ve düzeleceğimi umarak kötü tavrım karşısında kararlı olan tek kişi sendin ve inan bana sevgilim, o gün geldi. Bu yüzden şimdi bekleyen ben olacağım.


Elbette neden sana yazmaya devam ettiğimi merak ediyorsun, cevap basit: Çünkü beni okumaya devam ediyorsun. Yaklaşık sekiz yıldır bir ilişkimiz var, nişanlımsın (bilmesen de parmağındaki yüzük bunu açıklar) ve senin alışkanlıklarını ve karakterini dünyadaki herkesten daha iyi biliyorum. Artık mektupları almak istemiyor olsaydın, daha fazla mektup girmesin diye posta kutuna kaynak yapardın ama hâlâ açık yani beni okuyorsun ve kabul etmek istemesen de, sen kalbimin tüm sevgisiyle sana adadığım aşkımı seviyorsun.

Bu arada, çok mutlu olduğumu söylemiş miydim? Dergideki çalışmalarım sayesinde ünlü YouTube kanallarında birçok röportaj elde ettim ve artık sadece yazmakla kalmayıp sana şiirleri de okuyabileceğim, lütfen daha sonra konuk olduğum YouTube videolarını izle.... Seslendirdiğim şiirlerimi yani sesimi duyduğunu bilmekten başka hiçbir şey beni mutlu edemezdi.


Not: Videolarda çok canlı bir kadın izleyici göreceksin. Sebebini bilmiyorum ama son zamanlarda çok fazla hayran kazandım, bu yüzden lütfen kıskanma, hiçbiri kalbimde sahip olduğun yeri alamayacak, düzeltiyorum, kalbim senin. Sana ait. Seni seviyorum!

.

.

.

Mektuplar // hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin