Otuz günlük tatil • Mektup

13 2 0
                                    

Kime: Oh Junmyeon

Gönderen: Oh Sehun

Konu: İyileşme



Bir aylık tatilin yapabilecekleri inanılmaz, değil mi? Umarım bilgisayarda kullandığım duygusuz dijital harflere aldırmamışsındır, yemin ederim ki niyetim kağıt ve kalemle yazmaya devam etmekti ama Chanyeol Minseok ile aynı fikirdeydi ve tüm defterleri ve kalemlerimi sakladı, artık yoklar. Sana yazmak için bir gün bile kaybetmemek için bir dizüstü bilgisayar almaktan başka bir seçeneğim yoktu.



Sağlığım konusunu bir kenara bırakıyorum~ Seni yakaladım tavşancık! Kyungsoo bugünlerde beni ziyaret ediyor, senin isteğin üzerine geldiğine bahse girerim hem de bir yıllık bubble tea üzerine. Bu durumlarda her zaman biraz gevezelik etmeye ve havalara girmeye meyilliyim hehehe~
Güvendiğin birini beni kontrol etmesi için gönderiyorsun, endişen için kalbimin derinliklerinden teşekkür ederim, ancak kişisel olarak senin gelmeni daha çok isterim ama sana baskı yapmak istemiyorum, hayatımızın bu yeni aşamasının ritmini kendi başına tutturmanı tercih ederim. İlişkimizin bu yeni dönemlerinde benim iplerimin senin ellerinde olması bana muazzam hissettirir hehehe~.


Söylesen iyi olur, bu ayın şiirlerini beğendin mi? Metaforlara ve karşılaştırmalara özen gösterdim, bu yüzden varlığının yumuşaklığını şeftaliyle, hareketlerinin saflığını bir melekle, cesaretini fırtınayla, gülümsemelerini sakin bir nehirle anlattım. Mükemmel karşılaştırmayı bulana kadar bu edebi araçlarla devam edeceğim, ama sanırım bu biraz imkansız olacak çünkü sen bu dünyadaki en muhteşem varlıksın ve ne kadar büyük ve önemli olduğunu açıklayacak doğal güzellikler olduğundan çok şüpheliyim. Sana her geçen gün daha da bağlanıyorum, hayatımın merkezini yönetenin bir tavşan olması çok gülünç değil mi? Hehehe~ Tamam hemen sinirlenip kızma, istersen hayatım bile senin olabilir.

Zorunlu bir tatile çıkıyorum otuz gün sonra görüşürüz.

Seni seviyorum!

.

.

.

Mektuplar // hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin