Kime: Devam etme sebebim
Gönderen: Sehun
Konu: Anılar kurtarıldı!
Benim Junnie'm!
Her şeyden önce, bu son iki ayı sana doğru düzgün mektup yazamadan geçirdiğim için çok tembel hissediyorum ve bunun için senden özür dilemek istiyorum, sana bir aya eşdeğer yazamadığımı biliyorum ama aptal Jongin bana doktorlar dışında ihtiyacım olan malzemeleri zamanında getirmiyor. Sana yazmama izin vermemekte inatçılar. Hiç iliklerine kadar âşık olmadıkları çok açık, tıpkı benim sana olduğum gibi, öyle olsaydı şiirlerime devam etmeme izin verirlerdi ya da bu odadan çıkmama izin verirlerdi. Bıktım.
Her şey o kadar da kötü değil, hafıza kaybım için terapi alıyorum ve hayatımın belirli yönlerini hatırlamayı başardım. Hâlâ hatırlamam gereken birçok anım var ama, sesinin tatlılığını, ellerinin sıcaklığını, dudaklarının yumuşaklığını, yanaklarındaki kızarıklığı, beni her şımarttığında midemde uçuşan kelebekleri hatırladığım sürece yani kısacası, seninle ve ilişkimizle ilgili önemli olan her şeyi hatırladığım sürece gerisi unutulabilir.
Ayrıca ziyaretini için teşekkür etmek için bu mektuptan yararlanmak istiyorum, acıya dayanabilmem için bana verdikleri onca ilaç yüzünden beni uyurken bulduğun için üzgünüm. Seni göremesem de, seninle konuşamasam da, varlığını yanımda hissedebiliyordum. Yemin ederim rüyalar arasında hissettim nasıl yanaklarımı okşadığını, ellerime sarıldığını ve hatta bana verdiğin o haylaz öpücüğü bile... Sana daha önce bir tsundere olduğunu söylemiş miydim? Üzgün olduğunda benimle ilgilenmeye devam ediyorsun ama beni umursamıyormuş gibi davranıyorsun, bu detayın çok sevimli. Kalbimin derinliklerinden, seni yakında görmeyi umuyorum. Sana ne kadar ihtiyacım olduğunu bilmiyorsun, lütfen geri dön. Doktorlara bana çok fazla hap vermemelerini söyleyeceğim.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektuplar // hunho
Fanfiction"Saygılarımla, Oh Sehun. Sana bir yıldır yazan ve yazmaya devam edecek olan adam..." . . . [BU BİR ÇEVİRİ HİKAYEDİR]