380 • Mektup

19 4 0
                                    

Kime: Junmyeonnie

Gönderen: Sehunnie

Konu: 380


Ben artık 380 sayfalık şiiri elle yazan biriyim, üniversitedeyken zar zor beş satır araştırma yapman o adamın bu kadar yol kat etmesi.. hepsi senin sayende meleğim. Biliyorum, tıpkı senin gibi ben de nasıl mezun olabildiğime hayret ediyorum hehehe~ O zamanlardan bahsetmişken, sen de fakültenin yeşil alanlarında el ele tutuşup dar görüşlü insanların bizim hakkımızda ne diyeceğini umursamadan yürüdüğümüz günleri hatırlıyor musun? Çünkü o bizim zamanımızdı, bizi bunaltan okul mesleklerini unutmak ve hiçbir yobaz gerizekalıyı önemsemediğimiz günlerdi. Bunu ne kadar özlediğimi bilemezsin. Stresli zamanlarda tuttuğum sıcak elini, büyük bir açlıkla öptüğüm  dudaklarını ne kadar özlediğimi bilemezsin. Kokunu içime hapsederek uykuya daldım günleri ne kadar özlediğimi tahmin edemezsin. Göğsünü öpmek için duyduğum o muazzam arzu... seni tekrar kollarımda, nefes nefese bırakmak ve adımı senden duymak istiyorum.

Herneyse...

Son zamanlarda parmaklarım, ellerim ve kollarım yazmaktan kasılmaya başladılar. Jongdae ve Minseok bu inadım yüzünden beni azarladılar ve işime ara vermemi istediler ama durmamı ve onları dinlememi söylesen bile yapmayacağım.

Adetin olduğu gibi benimle ilgilen! Şiirleri yazmak istiyorum ve devam edeceğim çünkü sana yazmak, yazdıklarımı okuduğunu bilmek varlığımı renklendiren tek şey senin için yaşıyorum bunu biliyorsun sana zaten söylemiştim ve sana kanıtlamaya hazırım. Bu nedenle, el yazım çirkin veya okunamaz hale gelirse şimdiden özür dilerim... Sanırım romantik faktörü biraz olsun ortadan kaldırsa bile bilgisayarı tercih etmem gerekecek.

Seni seviyorum Junmyeon.

Sonsuza kadar senin olan Sehun'un.

.

.

.

Mektuplar // hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin