Kalın bir sisin ortasında • Mektup

15 2 0
                                    

Kime: Kim Junmyeon

Gönderen: Oh Sehun

Konu: Özür dilerim



Bu ay şimdiye kadar yazamadım, kusura bakma. Bunu seninle olmaktan vazgeçtiğim için yaptığımı sanma, tam tersine şu an en çok istediğim şey senin yanında olmak, sarılmak öpücüklerini almak çünkü cidden bunu sensiz aşmaya çalışmak gerçekten cehennem gibi.

Belki bunu zaten biliyorsun ya da bilmiyorsundur ama ben bir kaza geçirdim... Detayları çok iyi bilmiyorum, Chanyeol bana bir şey söylemek istemedi ama görünüşe göre kafama çok güçlü bir darbe almışım ve ben... Hiçbir şey hatırlayamıyordum. Yakın arkadaşlarım dışında arkadaşım olduğunu iddia eden adamlarla ilgili anılarım boş, aileminkiler çok bulanık, kişisel bilgilerim kalın bir sisin ortasında görünüyor çünkü adımı bile hatırlayamıyordum, ancak tek aklımda net olan şey seni ne kadar sevdiğim ve ne kadar özlediğim. Adresini hatırlayabildiğimi söylersem yalan söylemiş olurum ve yapabilsem bile yine de hastaneden çıkmama izin vermezler ama seninle konuşmam için bana malzeme getirme lütfunda bulunan kişi Jongin'di. Bu mektubu sana ulaştıracak kişi Kyungsoo olacak.

Bizi ayıran sebebi ne kadar düşünmeye çalışsam da hiçbir şey net bir şekilde ortaya çıkmıyor ve inan bu sinir bozucu ama senden büyük bir iyilik isteyeceğim... Beni görmeye gelsen, moralim ve gücüm hemen toparlanır diye düşünüyorum. Farkında değilsin ama benim üzerimde büyük bir gücün var Jun, neredeyse ruhumu besleyen ve destekleyen büyülü su gibisin, bu yüzden bir kez bile gelebilirsen minnettar olurum. Benimle konuşmaman önemli değil, tek istediğim varlığını hissetmek, tanıdığım birini hissetmek, bir grup yabancıyı değil.

Seni seviyorum Junmyeon.

.

.

.

Mektuplar // hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin