Yalvarıyorum • Mektup

15 2 1
                                    

Kime: Aşkım

Gönderen: Senin Aşkın

Konu: Taburcu olundu!


Evdeyim! Dairemin rahatlığından ne kadar keyif aldığımı bilemezsin. Hayatımdaki (ki o sensin) saf ve kutsal olan her şey için sana yemin ederim ki, komşumun muhabbet kuşunun sabahları çıkardığı gürültüden bir daha asla şikayet etmeyeceğim, çünkü onu bile özledim. Oh, ve seni geri kazanma çabalarımdan kaçtığımı sanma artık özgürüm, sana rahatlıkla yazabilirim.

Buraya kadar anlattıklarımla her şey yolunda gidiyor gibi görünüyor, değil mi? Ama maalesef öyle değil. Evet, yaralar neredeyse tamamen geçtiği için artık hastanede degilim, ancak zihinsel yaralar hala hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor... Tüm anılarım geri gelmedi. Annem olan hanımefendinin adımı söylediğinde nasıl ağladığını görmek ya da arkadaşlarımın bana komik hikayeler anlatmaya çalıştıklarında yüzlerini görmek beni üzüyor ve ben gülemüyorum bile. Bütün bunlar sadece onlar için değil, benim için de cehennem. Bana sadece baş ağrısı veya mide bulantısı veren seanslara boyun eğmek tam bir eziyet.


Benimle olsaydın, tüm bunların daha katlanılabilir olacağından kesinlikle ve kesinlikle eminim, çünkü güzel gülüşün beni cesaretlendirecek ve güçlü olmamı teşvik edecek ya da öpücüklerin bana saldıran rahatsızlık için en iyi ilaç görevi görecekti, ama hiçbiri yok. Ne bir metin mesajı, ne bir arama, ne bir kelime. Biliyorum, niyetin zalim olmak değil ama bebeğim beni mahvediyorsun.. Cevabını sabırla bekleyebileceğimi düşündüm, ama bu beni çoktan kırdı.


Her gün rahatsız edici ve korkutucu hale geldi, ilişkide yaşadığım başarısızlıklar için beni affetmeni istemiyorum, sadece seni tekrar görmek, hatta mektuplarıma bir cevap, hatta yazmaya devam etmemi bırakmam için bana bir uyarı cevabı vermen için bile yalvarıyorum. Senden gelen her işaret, susamış kalbim için bir bardak soğuk su gibi olacak.

Seni özlüyorum Junmyeon.. Hem de çok.

.

.

.

Mektuplar // hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin