5

3.3K 191 30
                                    

Kunter in Anlatımıyla

Yatağımdan kalkıp yan odaya geçtim kızı kontrol etmeliydim. Kapıyı açıp içeriye girdim ve yatağın yanına oturdum.

Bir şeyler söylüyordu ama net anlaşılmıyordu ona doğru daha çok yaklaştım.

Aybar- Sağ taraf. Oradalar. Bomba. Tim. Sağ taraf. Oradalar. Bomba. Tim.

Sürekli aynı kelimeleri sayıklıyor du. Kabus görüyordu. Elimi anlıma götürdüğüm de anlı sıcacıktı ateşi vardı. Üstünü hızlıca açıp odadan çıkıp mutfağa gittim.

Küçük bir kovaya su koyup 4 tane de küçük bez aldım.

Kunter- Aybar. Ştt Aybar yok bir şey güvendesin. Bomba geçti.

Hafif dürterken uyanmıyordu. Allahım yardım et.

Kunter- Sikerim böyle işi.

Bezleri ıslatıp sıkarken iki tanesini koltuk altına birini de anlına koydum. Çenesi titriyordu.

Ferzan- Abi noluyor sesler geldi?

Arkamı döndüğümde Ferzan kapının girişinde durmuş Aybar a bakıyordu.

- Ateşi çıktı kabus görüyor.

Ferzan hızlıca yaklaşıp yanımda durdu.

Ferzan- Abi kız titriyo havale geçirecek.

Aybar a baktığımda Ferzan haklıydı.

-Ilık duşa sokayım. Böyle geçmeyecek bu. Gel bana kapıları aç.

Kızı kucağıma alıp kendi odama geçtim. Ferzan odanın kapısını kapatıp banyonun kapısını açarken biz girdik.

Ferzan dışarı çıkarken duşun içine girip kapısını çektim. Suyu açtığımda beraber ıslanmaya başladık.

-Hadi kızım ayıl. Düşsün şu ateşin.

Kollarını boynuma sararken başını göğüsüme gömmüştü. Başımı yukarı kaldırıp tavana baktım çok değişik bir duyguydu.

15 dakika filan geçtiğinde duştan çıktım ve ona baktım gözleri açıktı.

-Aybar iyi misin?

Aybar-Sen Kimsin?

Sesi titriyordu üşüdüğü çok belliydi.

- Vurulduğunu hatırlıyor musun?

Kafasını olumlu anlamda sallarken devam ettim.

-Bayılmışsın konağın önünde bende doktorum iyileştirdim seni. İyi olasaya kadar konakta duracaksın.

Eminim ki konuşacak hali olsa bu dediğime itiraz ederdi ama konuşacak hali yoktu.

Aybar ı klozetin üzerine oturtup odama girdim içinden en küçük olan tişört ve eşofman altını aldım.

-Bunları giyebilecek gücün var mı? Bakmadan giydirebilirim.

Elimden hızlıca çekip sertçe baktı. Dışarı çıkıp onu beklemeye başladım. Kapı açıldığında ona baktım kıyafetler ne boldu ne küçüktü olmuştu.

Onu öyle bırakıp bu sefer ben lavaboya girdim üstümü değiştirip geri çıktım.

Odayı süzdüğümde Aybar yatakta yatmıştı. Benim yatağımda. Çok güzel yatmıştı yatağımda.

-Ne diyorum lan ben.

Yanına gidip az uzağına yattım ve yüzünü izlemeye başladım.

- İyi misin? Uyudun mu?

Gözlerini hafif aralayıp baktı ve geri kapattı.

Aybar- Soğuk.

Hafif oturur pozisyona gelip yanına yaklaştım ve elimi anlına koydum.

Aybar-Çek o elini.

Kaşlarımı çatıp ona baktım.

-Oo canlanmışız.

Elini git başımdan der gibi salladı ve gözlerini geri kapattı.

Aybar-Madem doktorsun neden hastanede değiliz?

Derin bir nefes alıp geri yerime uzandım.

- Doktorum tıp okudum. Babam çalışmama karşı çıktı zamanın da.

Aybar- Dinleme babanı.

Diyip esnedi ve bir daha konuşmadı. Bu haliyle bana akıl vermişti kız. Hafif tebessüm edip bende gözlerimi yumdum.
------
Aybar ın Anlatımıyla

Etrafımdan gelen seslerle gözlerimi araladım. Bi anda iki kişi odadan koşarak çıkmış bir kişi de arkalarından gülmüştü. Oturur pozisyona gelip yan tarafıma baktım.

Lan bu burada mı yatmıştı?

-Şştt aloo uyansana.

Hafif dürterken yorganı alıp sarıldı.

-KALK KALK.

Gözleri açılırken bana baktı ve hemen ayaklandı.

Kunter- Noldu bir şeyin mi var?

Kafamı hayır anlamında salladım.

-Niye benim yanımda yattın? Sabah başımızda 2 kişi dikiliyordu onlar kimdi? Adın ne senin?

Derin bir nefes alıp yatağa oturdu.

Kunter- Benim odamdasın, bu benim yatağım ve hastaydın bu yüzden yanında yattım. O iki kişi kardeşlerimdir. Adım da Kunter.

Kunter ha. Dışarıda sesler artmıştı.

Kunter- Lavaboya girmek istersen şurada sonra da kahvaltı hazır olur çıkarız.

Onaylarken lavaboya girdim.

Fulya- Hadi kahvaltıya gelin.

Bi kadın sesi duyduğumda daha da acele ettim.

Kunter- Annem. Hazırsan inelim.

Kafamı sallarken önden onun geçmesi için işaret yaptım sonuçta evi bilmiyordum.

Avluya çıktığımızda kocamandı ve tim de buradaydı.

Can- Aybar.

Ağlar gibi konuştuktan sonra kollarımı açtım o da hiç beklemeden sarılmıştı. Arkasından tüm tim sarılmıştı.

Efe-Korkuttun bizi.

Kıkırdarken Mert konuştu.

Mert-Allahtan Kunter buradaymışta müdahale etti.

Kunter e baktığımda bana göz kırptı. Yüzümde istemsizce tebessüm oluşmuştu.

Asker Kız:Fırtına Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin