"souls don't meet by accident."
══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════
missdupaincheng 🐬 #dupainchengfashion #dupainchengsummer2022
mari.fan2001 "MOMMY? SORRY... MOMMY?"
fernandeee beni evine alırsan, SENİN İÇİN HAVLARIM MARİNETTE.
diorgirlsss hangi markanın sahibi kendi kızını modeli olarak kullanır ki?
getfforlife @diorgirlsss sana mı kaldı bunu sorgulamak?
dashavin.i У МЕНЯ НЕТ СЛОВ, ОДНИ ЭМОЦИИ...
(+)
Genç kız gözlerini kapatıp derin bir nefesi içine çekti ve havadaki yoğun alkol kokusuna aldırmamaya çalıştı. Ardından, fotoğrafının altındaki yorumlara bakmak için girdiği fake hesabından çıkarak telefonunun ekranını kilitledi. Onu takip eden, mesajlar atan ve gönderilerini beğenen herkesin sandığının aksine; sosyal medya hesabının kontrolü kendi elinde değildi. Yaptığı paylaşımları ve aldığı etkileşimi kontrol eden bir medya ajansına sahipti, kendisinin tek yaptığı onlara malzeme üretmekti-
Yani; gittiği her yerde, bulunduğu her etkinlikte, düzenlediği her buluşmada fotoğraflar çekmesi gerekiyordu.
Elbette, o fotoğrafların ve videoların arasından da daima seçim yapılırdı. Kalitesiz olanlar silinir, şirket hakkında bilgi verebilecek olanlar paylaşılmaz, tüm fotoğraflar en ince ayrıntısına kadar araştırılmadan internet ortamına ulaşmasına izin verilmezdi.
İlk zamanlarda ne kadar azar yediğini, sırf düzgün fotoğraflar çekemediği için fazladan buluşmalara gönderildiğini hatırlıyordu genç kız. Ajansının ona ettiği hakaretleri, bir amatörün bile daha iyi poz vereceğini söyledikleri zamanları...
Şimdi bile, bedenine ya da giydiği kıyafetlerin ona yakışmadığına dair yorumlar yaptıkları olurdu. Sanki Marinette yanlarında değilmiş gibi, genç kızın görüntüsünü bir alay konusu hâline getirdikleri zamanlar...
Kalbinin sıkıştığını, göğsünün daraldığını hissetmesi ile bir nefes daha aldı ve kafasını yastığa bıraktı genç kız. Ardından, tavandaki ahşap süslemeleri incelerken, yaramaz bir düşüncenin zihninde dolaşmasına izin verdi.
Adrien'ın da ondan bir farkı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nda [adrienette]✅
Short Story"şimdi senin ne olduğunu biliyorum." adrien ve marinette, aynı sektörde çalışan rakip şirketlerin hissedarlarıdır. düşman olan ailelerine rağmen, iki gencin arasındaki romantik ilişki bir sır olarak devam etmektedir. ancak "iyi" günleri çok uzun sür...