vi.

269 30 102
                                    

"the stars are out,

but she's burning brighter."

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

         Ellerini dibi görünmeyen dalgaların arasından geçirdi, ardından alnını kayığın kenarına yasladı Marinette. Her saniye aralarına daha da mesafe giren, bir daha asla ayağını basmasının gerekmeyeceği kıyıya bakışlarını çevirdi. 


Turuncu ışıklar, kendisinden uzakta olunca neden böylesine sıcak görünmeye başlamışlardı?


         Hissettiği sarsıntı ile bakışlarını kıyıdan çekti ve yanındaki sarışın gence çevirdi. Adrien bir zamanlar yarışmalara katıldığını söylemiş ve bunca süredir tek başına kürek çekmekte ısrar etmişti, ancak yüz ifadesine bakılırsa artık yorulmuş gibi görünüyordu.


        "Lütfen kendini zorlama," diyerek elini sarışın gencin omzuna koydu, ardından ayağa kalktı. Kendisinin de kürek çekmeye başlaması için eldivenlerini alması gerekiyordu. Yalnızca Adrien'ın çalışmasına izin veremezdi, bir an önce kendilerini bekleyen yolcu gemisine ulaşmalılard-


        Düşünceleri, bileğinin hafifçe kavranması ile sustu ve bakışlarını Adrien'a çevirdi genç kız. Onun "Marinette," diye fısıldamasını dinledi ve sesinin dalgalar ile ne kadar uyumlu olduğunu düşünmekten kendini alamadı.


        "Benim hakkımda ne düşünüyorsun?" Adrien bir cevap beklercesine kafasını yana yatırdı ve ayağa kalktı, ardından bakışlarını mavi gözlere sabitledi. Ay ışığının yansıdığı yüzün ona bir ifade sunması için sabırsızlıkla öne doğru eğildi.


        Lacivert saçlı kız ise küçük bir tebessüm sunarak ellerini göğsüne götürdü. Hızlanan kalp atışları ve kızaran yüzü... Bunlar, başlı başına bir cevap olmuyor muydu? Düşünmesine gerek bile yoktu. "Seni seviyorum, Adr-"


Daha önce, bu kelimeleri hiç dile getirmemişti.


Canını yakmaları normal miydi?


        Karnında hissettiği acı ile cümlesini tamamlama imkanı bulamadı ve bakışlarını yavaşça indirdi genç kız. Ancak o zaman, Adrien'ın eldivenli elinde tuttuğu bıçağı fark edebildi ve geriye doğru bir adım attı.


Faydasızdı, bıçağın metal kısmı bedenini çoktan işgal etmişti.


        Kendisi başka bir tepki verme fırsatı bulamadan, Adrien daha önce hiç duymadığı kadar alaylı bir kahkaha attı. "Bana neden böylesine büyük bir hayal kırıklığı ile bakıyorsun?" dedi bıçağı geri çekerken.


        "Bu cinayeti sen planladın, sen mükemmel hâle getirdin, Marinette. Sayende, kimse aramızdaki ilişkiden haberdar bile değil. Polisler, dedektifler, hatta baban... Hiç kimse seni öldüren kişinin ben olduğumu bulamayacak... Çünkü birlikte olduğumuz her anın kanıtlarını yok ettik. Resmiyette Marinette Dupain Cheng ve Adrien Agreste asla karşılaşmadı-


        Daha fazlasını duymadı genç kız. Bedeni kayığın tahta zeminine çarparken ve bir miktar su içeri girerken, hiçbir şey hissetmedi. Sadece yukarıya, karanlığa doğru bakmaya devam etti...


         Adrien ise, ellerini sarı buklelerinin arasından geçirip konuşmaya devam etti. "Sana, aramızda geçen konuşmaları paylaşmayacağın için güvendiğimi söylemiştim, hatırlıyor musun?"


         Ardından, yaklaşan bir başka tekneye bakarak gülümsedi ve genç kıza doğru eğildi. Son kez, eldivenli ellerini ileri uzatarak lacivert bukleleri okşadı.


"Bu güvenimin sebebi sana olan sevgim değildi," diyerek tebessüm etti genç adam.


"Konuşmayacağını, hayır, konuşamayacağını biliyordum; çünkü zaten uzun bir süre yaşamayacaktın."


          Son cümlesinin ardından, Marinette'in yanında getirdiği telefonu avucundan alıp denize fırlattı. Sandığının aksine, genç kız karşı koymaya bile çalışmamıştı. Gökyüzüne çevirdiği bakışları yıldızlara dua ediyor, ancak onlar kullarını görmeyi reddediyordu-


Marinette ölüyordu.


        Adrien kendisini almaya gelen tekneye binerken, ya da son kez arkasına bakarken, genç kızın zihni çığlık atıyordu. "Neden?" diye bağırıyordu başını ağrıtacak bir güçle. "Neden bize ihanet ettin?"


Nedeni çok basitti.


        Ne sarışın gencin, ne de Marinette'in birbirini sevmesi için en ufak bir neden yoktu. Rakip şirketlerin düşman modelleri olarak büyütülmüşlerdi. Birinin düşüşü, diğerinin yükselişiydi. İkisinin aynı anda mutlu olacağı bir dünya asla var olmamıştı.


Marinette, şimdi Adrien'ın kim olduğunu anlıyordu.


Ve, belki de tek kaldığı içindi,


artık yıldızları görebiliyordu.

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

the end.

açıklama bölümü en erken sürede yayınlanacaktır.


wei dianxia, 2022.

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

nda [adrienette]✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin