"and she danced like flames at a bonfire."
══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════
Bir sonraki buluşmaları, bir otel odasında ya da barın üst katında değildi.
Akşam esintisinden dolayı daha da hareketlenen dalgalar sahile sürükleniyor, genç kızın ayakları tuzlu suyun altına gömülüyordu. Şehrin ışıklarından dolayı yıldızları görebilmek mümkün değildi, ama ayın yansıması denizin üzerinde parıldıyor ve yollarını aydınlatıyordu.
"Sana, denizin görebileceğin tüm havuzlardan daha güzel olduğunu söylemiştim!"
Yanına gelen ve alışılmış bir hareketle parmaklarını onunkilere kenetleyen Adrien'ın sesi kulaklarına ulaşınca, bakışlarını ona çevirdi genç kız. Sarı buklelere, kendisine heyecanla bakan yeşil gözlere ve bir gülümseme oluşturmak için yukarı kıvrılan dudaklarına dikkatlice göz gezdirdi. Ardından, alnını genç adamın göğsüne yaslayarak kendisi de gülmeye başladı. "Haklıymışsın."
Gerçekten, gerçekten haklıydı. Havadaki tuzlu kokunun, martıların sesinin ve yüzüne çarpan soğuk esintinin bir havuz ile karşılaştırılmasının imkanı yoktu. Ancak, Marinette'in içindeki ses ortamı güzel yapan şeyin deniz olmadığını, Adrien'la yaşadığı her macerada gülümseyebileceğini söylüyordu-
"Ah, tanrım..."
Adrien'ın bu kez endişe ile süslenmiş sesi kulağına ulaştı ve kafasını kaldırdı genç kız. Ancak, gözlerini açamadan bir yağmur damlası kirpiklerinin üzerine düşüverdi. Sahilde sıkça karşılaşılan bir "ahmak ıslatan", bulundukları yeri etkisi altına alıyor olmalıydı.
Yüzüne düşmeye devam eden yağmur damlalarına rağmen, elini cebine attı ve airpodları ile telefonunu dışarı çıkardı. "Dans etmeyi..." dedi kendisini izleyen Adrien'a dönüp. "Sever misin?"
"Evet, ama..."
"O zaman, benimle dans eder misin?" Genç kız beyaz kulaklıklardan birini ileri uzattı, sonrasında damlaların temas etmemesi için elini yumruk hâline getirdi. Adrien'ın klasik müzikten hoşlandığından haberi vardı, kendisi de dans edebilecekleri birkaç parçayı biliyordu.
Yağmur yağmaya ve üzerlerindeki kıyafetleri ıslatmaya devam ederken, bir süre sessizce birbirlerine baktılar. Bu sırada tek şahitleri olan deniz, heyecanla başka bir dalgayı ayaklarına gönderdi. Rüzgar bir kez daha yanaklarına çarparak ciltlerini yaktı ve Marinette tireyen elini geri çekmeye hazırlandı-
"Bunu düzgün yapalım," Sessizliği bir anda bozan Adrien, tek dizinin üzerine çöküp gülümsedi. Liseli gençlerde görülen saf bir heyecan ve içtenlikle parlayan gözleri, Marinette'in küçük okyanuslarına odaklanmıştı.
"Bu dansı bana bahşeder misin, Mari?"
Ancak, o okyanuslarda boğulan kişi, Marinette'ti.
══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════
wei dianxia, 2022.
══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nda [adrienette]✅
Historia Corta"şimdi senin ne olduğunu biliyorum." adrien ve marinette, aynı sektörde çalışan rakip şirketlerin hissedarlarıdır. düşman olan ailelerine rağmen, iki gencin arasındaki romantik ilişki bir sır olarak devam etmektedir. ancak "iyi" günleri çok uzun sür...