v.

227 26 36
                                    

"she was an ocean of sunsets and riptides."

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

"Ve modelin saçını yakmış, inanabiliyor musun?"


         Marinette kuaförü ve makyözü arasında geçen konuşmayı dinlemeyi uzun bir süre önce bırakmıştı. Yaptıkları dedikoduların sınırı olmayan bu iki kadın ile iletişime girmek, ancak konuşan kişiye zarar verirdi. 


Lacivert saçlı kız da bunun gayet farkındaydı.


         Neyse ki kulağından çıkarmadığı airpodlar bir önceki gün dans ettikleri şarkıları çalıyor, genç kız gözlerini her kapattığında Adrien'ı görüyordu. Denizin esintisini yanaklarında hissettiğine ve dalgaların ayaklarını okşadığına bile yemin edebilirdi.


"Model hâlâ hazır değil mi?"


         "Bir saniye!" Orta yaşlarındaki kuaför elindeki spreyi birkaç yere daha sıktı ve aynaya baktı, ardından duruşunu düzeltti. Yaptığı işten memnun olduğunu belirten bir gülümseme yüzüne yerleşmişti. "Tamamdır!"


        Her ne kadar kuaförün onayını almış olsa  da, aynadan bir kez daha kendisine baktı genç kız. Kabartılmış saçlarına ve ağır bir makyaj ile kaplanmış yüzüne göz gezdirdi. Gerçekten, böyle daha mı güzeldi?


        Bakışları önce yüzündeki hüzünlü gülümsemeye, ardından boynundan çıkartmayı reddettiği Koi balığı desenli kolyesine kaydı.


         Ve yağmur altında, iki basit insan olarak ettikleri dansı hatırladı genç kız. Ayaklarının takılmasını, yere düşüp dizlerini yaralamalarını ve buna rağmen gülmelerini hatırladı. Makyajsız yüzlerinden akan yağmur damlalarının çenelerinden süzülmesini hatırladı.


Birbirlerine verdikleri sözü, bir sonraki buluşma yerlerini hatırladı.


        Gülümseyerek ayağa kalktı ve dizindeki yarayı belli etmemek için çizmelerini düzeltti, ardından onu bekleyen görevliye yöneldi. "Gidelim." dedi elini kolyesine atarken.


Buradan gidelim, Adrien.

...

23.57... 23.58... 23.59...


          Genç kız odadan çıkmadan önce aynaya baktı ve kendisine gülümseyen kişiyi fark etmesiyle geriledi. Ancak, çok geçmeden bu gülümsemenin kendisine ait olduğunu anlayarak elini göğsüne koydu.


Kalbi, yapacaklarının ve onu bekleyen mutluluğun heyecanıyla deli gibi atıyordu.


         Telefonunun ekranını açtı ve saatin 12'yi göstermesiyle kapıya doğru adım attı. Sessizce kolu aşağı indirdi, kafasını dışarıya uzatarak etrafa göz gezdirdi ve odasının yakınında bulunan yangın merdivenine ilerlemeye başladı.


        Yalnızca birkaç gün önce, babasının talimatı ile yola çıkmıştı. Yeni çekimler için Nice'a gelmiş, konaklayacak otel ayarlayarak gününü geçirmişti. En sonunda sahil kenarındaki lüks otellerden birinde geceyi geçirmekte karar kılmıştı,


Ancak, bunun sebebi ne otelin yıldız sayısı ne de lüks yaşam alanlarıydı.


        Yangın merdiveninde kimsenin olmadığını fark etmesiyle hızlı adımlarla aşağı indi ve daha önce belirledikleri noktaya doğru koşmaya başladı. Merdivenler direkt kumsala açıldığı için yolu fazlasıyla kısalmıştı, ancak zemin koşuşunu yavaşlatıyordu.


Yine de, birkaç dakika sonra Adrien'ın yaktığı flaşı görebilmişti.


Ve yaklaşık on dakikalık bir koşunun ardından, satın aldığı tekne ile denize açılmaya hazırlanıyordu.


         Bu oteli seçmesinin sebebi de tam olarak buydu: Sahilin çok yakınından geçen bir yolcu gemisine tekne ile ulaşacak, ve ülkeden kaçacaklardı.

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

wei dianxia, 2022.

══════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════

nda [adrienette]✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin