♉︎
"ay, kızlar, bir tane çekiliş varmış!" dedim telefonumun ekranına tüm dikkatimi vermeden hemen önce. "telefon, tablet, bilgisayar, kulak üstü kulaklık veriyorlar, tanrım bu çok iyi!" diyerek ödülleri saymaya başlamıştım.
"ya cidden böyle şeylere inanıyor musun? insanları kandırıyorlar. etkileşim için. sen gibi saflar da inanıyor işte." dediğinde arkadaşımın biri. ona döndüm.
"nasıl bilebilirsin? Katıldın mı hiç?"
arkadaşım omzunu kaldırıp indirdi.
"katılmadım ama önceki okuldan arkadaşım katılmıştı, vermediler hediyemi demişti."
ekranını kilitleyip cebime koydum, gönderiyi kaydetmiştim. "aynı hesap değildir belki."
önümdeki hamburgeri yemeye koyuldum.
"kırıldın mı?" diyen arkadaşıma döndüm ve başımı sağa sola salladım.
"hayır, kırılmadım. sen de haklısın tabii ki. belki de dolandırıcıdır, bilemeyiz."
yemeklerimizi yedikten sonra biraz vakit geçirdik, yapacak bir şey kalmayınca da ayrıldık.
eve geldiğimde kimse olmadığını fark etmiştim. büyük ihtimalle misafirliğe gitmişlerdi.
aklımda hala o çekiliş vardı. kaydettiğim postu açtım ve çekilişe katılım koşulların okumaya başladım. oldukça basitti.
•hesabı takip etmek,
•dm'den katıldım yazmak,
•hesabın takip ettiği hesapları takip etmek.yattığım yerden belki de bahsedilen hediyelerden birini kazanabilirdim. yine de tedbirli olmak için hesabın diğer postlarına girdim, çoğu kişi aldıklarına dair birer yorum atmışlardı.
derin bir nefes aldım ve hesabı takibe aldım, takip ettiklerini de takibe aldım.
'mesaj gönder' kısmına girip hesaba mesaj attım.
katıldım.
23.04en fazla ne olabilirdi ki? etkileşim için yapıyorlardır en kötü.
yani umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweepstake ⚘ kim taehyung✓
Fanficsadece çok masumane görünen bir çekilişe katılmıştım. yoksa masum değil miydi? tamamlandı.