:(POUHÉ SDĚLENÍ:(

39 2 1
                                    

PŘEČÍST!!!

Zdravím přátelé, tady Corey po velmi dlouhé době, s nepříliš dobrými zprávami.
Nečekala jsem, že tahle fanfikce nějaké lidi tak zaujme, ale při mé "nepřítomnosti" mi přišlo pár zpráv o tom, jak byste chtěli další kapitoly a mě to fakt trhalo srdce, přísahám xd
Už jsem měla tendence pokračovat, ale pokaždý jsem se zasekla. Upřímně jsem moc nevěděla, jak pokračovat a co se bude dít a taky jsem nebyla úplně spokojená s tím, jak jsem pojala a pozměnila charakter Aizawy i Mica. Výsledek mého přemýšlení pořád není úplně jasný, ale co chci říct : Tahle fanfikce není úplně ztracena, ale ani nehodlám pokračovat v nejbližší době.

Mám ale i druhou docela důležitou zprávu. Začala jsem psát příběh, zcela můj, s mými charaktery, s mými OCS. Je to hlavně romantický příběh (gay ofc), budou se tam trochu řešit drogy, není to úplně realistický, je tam trocha magie a pak nějaký ty vraždy. Doteď to čte jen moje sestra, která je důkladně obeznámena s dějem a se vším okolo, jelikož s ní charaktery prakticky sdílím. Nepočítala jsem totiž s tím, že bych to někdy ukázala světu, a proto je to psané tak, že pravděpodobně musíte vědět pár informací, abyste pochopili nějaké vedlejší události v příběhu. Ale poslední dobou jsem tedy přemýšlela, že pokud se někomu líbí můj styl psaní (který se možná i trochu zlepšil), jestli byste chtěli, abych postovala mou knihu tady na wattpad. Mám již pár kapitol a jsem docela rozepsaná, nejdřív bych vás seznámila s charaktery a tak.
Takže jestli by to někoho zajímalo, rozhodné mi napište do komentářů.

A ještě se omlouvám za tuhle fanfikci, jak už jsem říkala, možná se k ní ještě někdy vrátím, ale teď ne.

Sayonara <333

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 08, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kawaii Deadly Danger [EraserMic] Kde žijí příběhy. Začni objevovat