Gurup telefon ile konuşur .
Abide : neden sırf film gecesi için Toplunurların evine gidiyoruz ?Şevval : eee çünkü onun ailesi o gün yok .
Abide : ama neden sinemada değilde Toplunurada film izlicez ?
Toplunur : evi başı boş bırakamam çünkü en son evde kimse olmadığında hırsızlar geldi işte bu yüzden evde bir kişi kalması gerek hem hep birlikte olucaz
Abide : İstanbul'dan taa Kahramanmaraşa sırf film izlemek için mi gelicem ben ?
Şükriye : Abide zaten uzun zamandır görüşmüyoruz işleriniz vardı . İnat etme Toplunurların evinde buluşalım işte . Cumartesi günü film gecesi olucak hem sadecene film izlemicez ki .
Gaybettin : cuma günü öğleden sonra çoğu ilde yoğun kar yağışı varmış . Bence Cuma sahahı binelim .
Abide : tamam gelicem . Zaten evde canım sıkılıyordu .
Toplunur : karar vermene sevindim .
Şevval : en iyisi hazırlık yapalım yarın yola çıkıyoruz .
Abide : Aslında kar bir gecede iki metre olcak hali yok . Cumartesi sabahıda gide biliriz .
Hepsi aynı anda
- AbideAbide : tamam , tamam
Yarın olduğunda hepsi hava limanına çoktan gelmişti .
Abide
- güzel bir yolculuk olucak
Şevval
- bide gelmek istemiyordum diyordun
Abide
- ya yol uzunluğu için öyle dedim . Nede olsa oraya film izlemek için gidiyoruz .
Şevval
- unutma sadecene film için değil , arkadaşımızı görmek içinde gidiyoruz
Şükriye
- Gaybettin nerde kaldı ?
Abide
- geliyor işte bak orda
Şevval
- hadi o zaman uçağa binelimUçağa geçmeden önce kontrolden geçtiler .
Zanında geldikleri için uçağı çok fazla beklemediler .Abide
- aramızda kalsın ben bu uçak yemeklerini pek sevmiyorum
Şevval
- neden ki bence gayet güzel
Abide
- ben sevmiyorum işte
Şükriye
- Abide yeter be . Tüm şikayet senden geliyor .
Abide
- ya ama , yemekler kötü ise ben ne yapıyım
Gaybettin
- geçen uçağa bindiğimizde neden söylemedin ?
Abide
- o zaman yemek yemedim ki
Gaybettin
- yemedim mi ? E ama ben gördüm seni yemek yerken .
Abide
- onu ben dışardan almıştım .
Gaybettin
- güvenlikten nasıl geçtin ?
Abide
- şey kem küm .
Gaybettin
- Abide ! Güvenlik seni yakaladı mı ?
Abide
- yicekleri fark etmediler . Bir tane izlediğim bir videoda görmüştüm orada uçağa yiyecek sokmak yasaktı burda ki gibi . Bende o videoyu izliyordum ordaki yiyecek saklama şeylerini yaptım .
Gaybettin
- pes doğrusu . Neyse en azından yakalnmadın , yakalanssydın o zaman ortalık karışırdı .
Abide
- sadecene bir kaç yiyecek yüzünden ortalık neden karışsın ki ?Gaybettin cevep vermedi çünkü Şevval konu deyiştirecek bir şey söyledi .
Şevval
- ya şu kız bana çok tanıdık geliyor hatırlayan var mı ?
Abide
- süs canavarı !
Buse
- a ne yok artık yine mi siz ?
Abide
- evet biz buradayız ne oldu . Arkadaşımıza gidiyoruz bir sorun mu var Süs canavarı ?
Buse
- sana kaç defa dedim bana süs canavarı deme diye .
Abide
- bir düşüneyim hmmm bilmiyorum ki saymadım . Sana kaç defa süs canavarı dediğimi hatırlamıyorum .
Buse
- ooof yaaa neden hep karşıma çıkıyorsun .
Abide
- sen benim karşıma çıkıyorsun ben değil süs canavarı .
Buse
- aaaaaaay senin nereni takip ediyim ben çirkin şey .
Abide
- ne diyorsun sen bana ya . Çirkin sensin ! Ayrıca süs canavarı ben senin gibi olmak istiyorum .
Buse
- ne demek istiyorsun ?
Abide
- çok süslenirsem sana benzetim süs canavarı .
Buse
- yok ben burada daha fazlabu kişilerin arasında duramam en iyisi koltuk değiştirmek .
Abide
- aynen canım hadi bay bay
Şükriye
- bu kızda bir acayip . Her yerden çıkıyor .
Gaybettin
- aynı Özge gibi
Şevval
- aman o kızın ismini ağzına alma . Onun yüzüne başımıza gelmeyen kalmadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞ DEVRİ
Aventureiki kişinin biri tarafından taş devrine gönderilmesiyle olaylar karışıyor orada iki kişi ile tanışırlar bu durumu onlardan gizli tutarlar . Taş devrinde 3 ay kalcak olan kızların hikayesidir Taş devrinden kurtulacaklar mı ? Ya da kurtuldular diy...