Hello :)
Medyayı daha önce koydum mu hatırlamıyorum o kadar çok resim var ki 😂😂
Neyse;
Bol bol yorum ve oy vermeyi unutmayın ^-^
İyi okumalar dilerim 🌌
________________________
Pilotun anonsu ile istemesem de omzumda uyuyan Jungwon'un kulağına sessizce "Hyung Japonya'ya geldik" diye fısıldadım.
Yavaşça gözlerini aralamış ve omzumdan kalkıp küçük camdan dışarıya bakmıştı.
Japonya bulutların altında gözüküyordu ve bu çok güzeldi.
Jungwon'da bunu beğenmiş olacak ki "Riki-ya bak, Japonya bulutların altında kalmış" dedi parmağı ile camdan dışarıyı göstererek.
Söylediğine gülümseyip "Evet hyung" dedim.
Pilotun çağrısı ile kemerlerimizi takmıştık, artık uçak iniyordu.
Uçak indiğinde arka kapıdan aşağıya indik.
Ben Japonya'da olduğum için sevinirken Jungwon'un dudaklarını büzdüğünü görünce hemen ona döndüm ve "Ne oldu hyung?" diye sordum.
"Riki-ya ben Japonca bilmiyorum" dedi.
Ciddi birşey olmadığı için rahatlayıp "Hyung ben varım ya yanında" dedim.
Söylediğim ile omuz silkip "Olsun ben yinede bilmek isterdim" demişti.
Bu çocuksu hallerin beni kendine iyice aşık ediyor Jungwon...
Gülerek onu kendime çekip sarıldım ve "Ben sana öğretirim hyung" dedim.
Sarılmama karşılık vermiş ve "Cidden mi? Teşekkür ederim Riki-ya" demişti.
***
"Nasıl tekli odalar şuan dolu?"
"Efendim üzgünüz, bir karışıklık olmuş sanırım. İsterseniz biz size boş olan çift kişilik odalardan bir tane daha ayarlayalım"
Otele geleli yarım saat olmuştu fakat hala odalara girememiştik çünkü Jungwon ve benim için ayrılan iki tane tek kişilik odanın şuan dolu olduğunu söylüyorlardı.
Babam ve annem görevlinin sorusu ile bize dönmüştü.
Hemen Jungwon'a döndüm ve "Görevli ikimiz için ayarlanan tek kişilik odaların şuan dolu olduğunu söylüyor, bir yanlışlık yapmışlar ve telafi etmek için bize ellerindeki boş çift kişilik odalardan bir tane verebileceklerini söylüyorlar" dedim.
Biraz düşünmüş "Yani birlikte mi kalacağız?" diye sormuştu.
Gülümsedim ve "Eğer istersen, ama istemezsen bir oda daha ayarlayabiliriz sorun olmaz sanırım" dedim.
Vereceği cevabı merakla beklemeye başladım; benimle kalmak ister misin Jungwon?
"Başka odaya ne gerek var Riki-ya? Birlikte kalırız"
Cevabı ile gülümsemem daha da büyümüştü.
Babam Jungwon'un cevabı ile görevliye dönüp "Bir tane çift kişilik oda o zaman" demişti.
"Hemen efendim"
Görevli odaları ayarlarken Jungwon'a baktım. Etrafına anlamak için dikkatlice bakıyordu.
Bana Kore'ye geldiğim ilk günü hatırlattı bu. Ben yine biraz da olsa Korece biliyordum ama o hiç Japonca bilmiyor.
Elimi uzatıp elini tuttum ve "Tatil için bile olsa yeni bir yere gitmenin ne kadar zor olduğunu biliyorum... ama lütfen endişelenme, ben hep senin yanında olacağım..." dedim gözlerine bakarak.
Parmağını oynatarak elimi okşamış ve "Teşekkür ederim" dedi.
"Odalar hazır, bu sizin kartınız" babam işleri halledip odanın kartını bana uzatarak konuşmuştu.
Kartı aldım ve Jungwon'a dönüp "Odaya gidip önce kıyafetleri yerleştirelim olur mu?" dedim.
Kafasını sallamış ve "Olur olur ve şey... sonra bana burayı gezdirebilir misin?" diye sormuştu.
Kafamı salladım ve gülümseyerek "Tabiki, sana heryeri gezdireceğim" dedim.
Söylediğime gülmüş ve tekrar teşekkür etmişti.
"Hyung seninle bir anlaşma yapalım"
Söylediğim ile odaklanmış ve "Ne anlaşması?" diye sormuştu.
"Burada kaldığımız süre boyunca özür dilemek ve teşekkür etmek yok"
"Peki ya edersem?"
Sorduğu soru ile yüzümü yüzüne yaklaştırmış ve "O zaman seni öperim" demiştim.
________________________Ni-ki böyle deyince anlık ben=😱😱😱😱😱😱
Jdjdjdjdjdjjdj
Neyse;
Selam tekrardan :)
Umarım beğenmişsinizdir :)
Sizi seviyorum 💜🌌
Byby💜🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Months || WONKİ ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Bana neden bir çocukmuşum gibi davranıyorsun? Neden nasıl hissettiğimi bilmiyorsun?