Selam :)
Yorum ve oy alabilir miyim?
İyi okumalar dilerim :)_________________________
Az önce düşmesine rağmen hala kaldırım kenarlarında yürüyen bedene döndüm ve "Düşeceksin" dedim.
Bana aldırmayıp aynı şekilde yürümeye devam etmişti.
Derin bir nefes alıp bende çıktım kaldırım kenarlarına;
"Tamam, sen inmezsen bende inmem…"
Ani bir hareketle zıplayıp yere indi ve elini uzatıp "Ben indim hadi sende in" dedi.
İstediğimi elde etmenin mutluluğu ile uzattığı elini tutup yere indim.
Keşke elini hep tutabilsem Jungwon…
Biraz yürüdükten sonra hala birleşik olan ellerimize baktım ve gülümsedim.
"Neden güldün?"
Şaşkın şaşkın bana bakan Jungwon'a döndüm ve "Hyung sence de ellerimiz çok güzel gözükmüyor mu?" dedim ellerimizi havaya kaldırırken.
O aşık olduğum kahkahasını kısa bir şekilde sunup "Nereden aklına geldi bu şimdi Riki-ya?" dedi.
Hiç aklımdan çıkmıyor ki Jungwon…
Aklımdakileri söyleyemedim ve "Hiç öylesine geldi birden" dedim.
Az önce benim yaptığım gibi ellerimizi havaya kaldırdı ve tek gözünü kapatıp kısık bir şekilde konuştu; "Arkasına güneşi alınca da güzel oluyor" dedi.
Onun yaptığı gibi tek gözümü kapatıp ellerimizi güneşe çevirdim. Ellerimizin arkasından parlayan güneş o kadar güzeldi ki…
Sende böylesin Jungwon… güneş gibi sıcak ve güzel…
Kulaklarıma dolan telefon sesi ile Jungwon'a baktım.
Elini elimden ayırıp arka cebinden telefonunu çıkardı ve bekletmeden açtı.
"Efendim hyung?... şimdi mi?... tamam… gelirken almamızı istediğin birşey var mı?... tamam biz yarım saate geliriz hyung… görüşürüz hyung…"
Telefonu kapatıp bana döndü ve "Jay hyung film gecesi yapalım dedi de annen izin verir mi?" diye sordu.
Annem böyle şeylerde beni hiç sıkmazdı. Sadece nerede ve kiminle olduğumu bilmesi yeterliydi.
Kafamla onaylarken aynı anda da "Hmhm verir" dedim.
Güneş gülümsemesini sunup işaret parmağını havaya kaldırdı ve "O zaman abur cubur alıp doğrudan Jay hyungun evine" dedi korsan edasıyla.
Söylediğine ve taklidine gülüp onun gibi işaret parmağımı kaldırdım ve "Yelkenler ileri" dedim.
Birlikte gülerek kasabada bulunan tek markete doğru yola çıktık.
Markete gelince abur cubur ve hazır yiyecek alıp Jay hyungun evine doğru ilerlemeye başladık.
Jay hyung buraya Amerika'dan gelmişti okumak için ve tek yaşıyordu. İstediğimiz zaman Jay hyungun evine gider ve kafa dağıtırdık. Eğlenceli biriydi. Ana göre yaşar ve davranırdı ki bu da hepimizin çok hoşuna giderdi.
Hemen hemen buradaki tüm evlerle aynı olan evin önüne geldiğimizde Jungwon ritmik bir şekilde kapıyı çaldı.
Bende onun bu çocuk hareketi karşısında güldüm ve beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Months || WONKİ ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Bana neden bir çocukmuşum gibi davranıyorsun? Neden nasıl hissettiğimi bilmiyorsun?