İyi akşamlar :)
Yorum ve oy alabilir miyim?
İyi okumalar dilerim ♡______________________
Sabah annemin yanaklarımdan öperek uyandırması ile uyanmıştım, istemeyerek...
"Tatildeyiz anne" Sesim uyku sersemi çıkıyordu.
Annem söylediğime kıkırdamış ve "Birileri yine Jungwon hyungunun ders çalışmasını izlerken pencere de uyuyakalmış ama şuan Jungwon hyungunun onu on yedinci defa aradığını bilmiyor" dedi.
Annem lafını bitir bitirmez uyuyakaldığım pencereden -pencere dememe bakmayın, pencerenin önünde ki kitap okuma yeri- kalkmış daha doğrusu fırlamış ve "Sen ciddi misin? Niye daha önce uyandırmadın!" diye anneme sitem ederek çalışma masasının üzerinde çalan telefonun yanına koştum.
Telefonu alır almaz aramayı cevapladım ve Jungwon'un konuşmasına fırsat vermeden "Hyung özür dilerim, uyuyakalmışım, duymadım, uyumamış olsam duyardım, beni biliyorsun ama cidden uyumuşum-" diye hızlı hızlı konuştum ve nefesim tükenince susmak zorunda kaldım.
Ben susunca Jungwon hyung bir kahkaha patlatmış ve "Riki bir nefes al" demişti kahkahasının arasında da.
Nasıl sakin olabilirim ki? Beni on yedi defa aramışsın Jungwon...
Onun gülmesiyle gülüp "Hyung gülme ya!" demiştim sahte bir sinirle.
"Tamam tamam gülmüyorum" demişti ama hala gülüyordu.
Seni gülümsetmek yıldızlara değebiliyormuşum gibi hissediyor Jungwon...
"Sen neden beni bu kadar aradın ki hyung? Bir sorun falan mı var?" diye sordum merakla.
"Sorun yok sadece senin bana yaptığın gibi seni uyandırmak ve ilk günaydını verebilmek için aradım" dedi ve hemen ardından da yüksek sesle "Günaydın Riki-ya~" dedi a harfini uzatarak.
Dünya'nın tüm harikaları seni gördükten sonra anlamsız geliyor bana Jungwon...
Yüzümde bir gülümseme belirdi ve onun aksine kısık bir sesle "Günaydın hyung" dedim.
"Neyse ben seni çok tutmayayım, git güzelce kahvaltını et" demiş ve cevabımı beklemeden kapatmıştı telefonu.
Telefonu kapatıp arkamda beni sırıtarak izleyen anneme "Bakma ama öyle bana ya!" dedim ve hemen ardından da guruldayan midem ile "Kahvaltı istiyor midem" dedim şirin çıkarmaya sesim ile.
Annem gülerek "Kahvaltı hazır birtanem, üstünü değiştir de gel" dedi ve odadan çıktı.
Odamın içinde olan banyoda elimi yüzümü yıkadım önce ardından da üzerimde ki pijamalarımı çıkartıp Jungwon'un hediye ettiği mor kısa kolluyu ve altına da açık mavi bir pantolon giydim.
Üzerimi giyince hemen mutfağa indim. Açıkçası babamı görmeyi beklemiyordum, o genelde hep işte olurdu. Sadece hafta sonları bizimle birlikte evde kalırdı.
Sevinç ve neşeyle babamın yanına gidip yanaklarına öpücük kondurdum ve "Günaydın babacığım" dedim.
Ağzındaki lokmayı yutup bana "Günaydın Riki" demişti.
Hemen boş olan sandalyeye oturdum ve annemin yaptığı çikolatalı pankeklerden yemeye koyuldum.
Bilmem kaçıncı pankekimi ağzıma atarken babam "Yarın Japonya'ya gideceğiz bir haftalığına" demişti.
Babamın dediği şeyi duyunca hemen ona döndüm ve "Ben gitmesem olmaz mı?" diye sordum.
Tamam ilk başta buraya gelmeyi istemiyordum ama şimdi de gitmek istemiyordum. Jungwon'dan ayrı kalamam ki ben! Hemde bir hafta!
Babam hayır anlamında kafasını sallayınca "Peki yanımda birini de getirsem olmaz mı?" diye sordum bu seferde.
Babam ağzındakini yutup "Kimi getireceksin?" diye sordu.
"Jungwon hyungu" dedim hemen.
Annem kıkırdamıştı babam ise "Jungwon'u ne yapacaksın orada? Hem kendi arkadaşların ne olacak? Sadece bir haftalık bir tatil" demişti.
Babamın arkadaşlık kavramı pek yoktu. Arkadaşlığa ne gerek var modunda bakan biriydi. Tek önemsediği ailesi ve işiydi. Bu da beni sinir ediyordu.
Anneme dönüp "Anne bari sen birşey de! Hem Jungwon hyung Japonya'yı çok merak ediyor, birlikte gezeriz, lütfen!" dedim.
Annem bir süre düşünmüş ardından da "Ailesi izin verirse gelebilir tabiki" demiş ve babama itiraz etmemesi için bir bakış atmıştı.
Canım annem işte benim.
Ağzıma bir lokma birşey atıp "Ben izin almaya gidiyorum o zaman" dedim ve cevaplarını beklemeden evden çıktım.
Jungwon ile bir hafta Japonya tatili... Süper!
Koşarak Jungwon'ların evinin önüne geldim ve heyecanlı bir şekilde kapıyı çaldım.
Kapıyı annesi açmıştı.
"Merhaba Riki" gülümseyerek bana selam verince bende aynı şekilde "Merhaba efendim" dedim ve ardından da "Benim size çok önemli birşey söylemem lazım" dedim.
Hızlı hızlı konuşunca kaşları biraz çatılmıştı ve "Bir sorun mu var?" demişti.
Elimi hayır anlamında sallayarak "Hayır hayır bir sorun yok merak etmeyin" dedim. Aynı zamanda gülmeye çalışıyordum.
Bayan Eun Bi biraz kenara çekildi ve "Gel içeride konuşalım" dedi.
Açtığı boşluktan içeriye geçtim. Ben koltuklardan birine otururken Jungwon aşağıya inmiş ve "Kim gelmiş?" diye sormuştu ama beni görünce hemen o güzel gülümsemesini takınıp "Hoşgeldin Riki-ya" demişti ve yanıma oturmuştu hızlıca.
Bayan Eun Bi Jungwon'a bakarak "Riki birşey söylemek için gelmiş" demişti.
Jungwon hemen bana döndü ve "Ne oldu Riki-ya?" diye sordu.
Bir Jungwon'a bir bayan Eun Bi'ye baktıktan sonra "Yarın bir haftalık bir tatil için Japonya'ya gideceğiz. Jungwon hyungda Japonya'yı merak ediyordu. Bende düşündüm ki belki bir haftalığına bizimle gelmesine izin verirsiniz..." dedim bayan Eun Bi'ye bakarak.
Birkaç dakika sessizce düşündükten sonra "Bilmiyorum Riki, babası ile de konuşmam lazım" dedim.
Yanımda oturan Jungwon'a baktım. Suratı asılmıştı. Neden?
Elini tuttum ve bana bakınca gülümsedim.
Gözünden düşen yıldızlara kıyamıyorum Jungwon...
Ardından da bayan Eun Bi'ye dönerek "Efendim kararınızı şimdi vermeniz gerekiyor, hem okulda gittiğimiz kamplar gibi bir hafta sadece, lütfen!" dedim yalvarır bir ses tonu ile.
İş babasına kalırsa o hayatta izin vermezdi.
Aklıma babasının şuan iş gezisinde olduğu gelince de "Hem zaten babası iş gezisinde değil mi? Bence hiç onu bunun için rahatsız etmeyelim, söz veriyorum hiç birşey olmayacak Jungwon'a ben onu korurum" dedim kendimden emin bir şekilde.
Hyung demek yerine ismi ile seslenince elimin altındaki parmakları kıpırdandı.
Bayan Eun Bi pes edip "Peki" dedi; "Jungwon sana emanet Riki, ona birşey olmasına izin verme"
Başımı sallayıp Jungwon'a döndüm ve gözlerine bakarak "Onu koruyacağıma söz veriyorum efendim" dedim.
Söz veriyorum...
__________________________
Bir sonraki bölüm Japonya tatili 🎉
Yumuş yumuş bir tatil yazmayı planlıyorum 😊
Umarım bölümü beğenmişsinizdir :)
Sizi seviyorum💕
Kendinize iyi bakın💕
İyi akşamlar💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Months || WONKİ ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Bana neden bir çocukmuşum gibi davranıyorsun? Neden nasıl hissettiğimi bilmiyorsun?