16.Bölüm

295 14 0
                                    

Selamlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlar

Nehir'den

Taksiye ücretini ödeyip indik. Bugün iki haftalık tatıl için yola çıkacaktık. Ne kadar istemesemde Asu'u kıramamıştım. Yazın ortasında yanmak için tatile çıkmakta ne bileyim saçmaydı.

Neyseki denize girmek gibi bir planım yoktu!

Eşyaları tur için hazırlanan otobüse koyup bindik. Asu, Ekin'le boş koltuklara kurulurken ben onlara göz devirdim.

Ee ben nere oturacam?

"Bak bak hemen satıldık. Öyle mi Asu hanım?" bana gülüp arkayı gösterdi. Gösterdiği yere bakıp önüme döndüm. Asla koca yolu onla çekemem!

"Aa evet Nehir, Fatih'in yanı boş hem yabancı değil!" Ekin'le, Asu güldüğünde göz devirdim. Birdiler iki oldular başıma iyi mi!

Oflayıp arkadan ikinci koltukta oturan adamın yanına ilerledim. Tanımadığım bir kız yanına oturacakken öne atlayıp çantamı koltuğa koydum.

"Ah, canım benim yerim orası!" ikiside bana döndüğünde kız oflayıp giderken bende çantamı alıp kendimi koltuğa attım.

Yanımdaki kıs kıs gülerken kaşlarımı çatıp ona döndüm.

"Neye gülüyorsun sen? " tek kaşını kaldırıp yüzüme yaklaştı.

Bu da bunu huy edindi ha!

"Hiç, " diyerek oturduğum koltuğun kolluğunu kaldırıp geri çekildi. Gözlerimi kırpıştırıp önüme döndüm. Sinir şey!

Otobüs çalan hafıf müzik eşliğinde ilerlerken elimdeki kitapı kenara koyup esnedim. Otobüs yolculuklarından nefret ettiğimi söylemiş miydim?

Yol boyunca sesi çıkmayan Fatih'e döndüm. Kafasını cama yaslamış uyurken kollarını önünde bağlamıştı. Okul dışında ilk defa takımsız görüyordum onu ve kabul etmek gerekirse tarzı gerçekten iyidi.

Yerinde huzursuzca kıpırdanıp gözlerini açmasıyla bakışlarımı kaçırıp önüme döndüm. Hay ben böyle işi!

"Nehir peçeten var mi?" sorusuna başımı sallayıp çantamdan peçete çıkarıp uzattım. İçinden bir tane alıp paketi geri uzattı. Alıp ne yapacağına baktığımda boynundaki terleri siliyordu.

Yok eben bunada dalmassın kızım!

Bakışlarımı önüme çekip geri yaslandım. Ne oluyor cidden?

***

Yol tüm hızıyla akıp giderken uykumun gelmesiyle rahatça oturup gözlerimi kapattım. Ne olaydı arabamla gelseydim.

Profesör Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin