Selamlar
Asu'dan
Sevmek güzeldi. Acılarını seven adamı sevmek ise aşktı, sevdaydı. Şiirlerde geçen dizeler gibi,
Hevesim geçene kadar değil,
Nefesim yetene kadar.İşte tamda öyle!
Bize yazılmış kaderin sonuna kadar seveceğim tek insan, kalbimin ritmimi değiştiren, ruhumu mest eden sevdamla sonuna kadar.
Bir insan gülüşüne bile gülüyorsa o insan deli değil, aşıktır benim olduğum gibi! Ben bu adamın sakallarını bile deli gibi seviyorum.
Ani gelen hevesle elimi yanağına koyup sakallarını sevdim. Uyuduğu için rahatsız etmemek için geri çekip ellerimi başımın altında birleştirip ona bakmaya devam ettim. Fazla aşığım haa!
Bu akşam bizim için bir dönüm noktası olmuştu. Çünkü biz bir olmuştuk. Hem kalbimin, hem bedenimin ilki olmuştu. İçimde zere bu geceye dağır bir pişmanlık yoktu. Gerçi onla yaptığım hiç bir şeyden pişman olmadım ki,
O bana fazla iyi gelmişti, acılarla yoğrulan sevgimiz bence bu güzel başlangıcı haketmişti. Dayımın bana o gün, biz anlamasak bile aslında gelecek için ilk ipucumu vermişti. O bana aile sıcaklığını Ekin'in vereceğini biliyordu sadece benimde bilip, inanmamı istemişti.
Aile; bana bir o kadar uzak bir o kadar da yakındı. Beni dünyaya getirenler bile bu denli sevmemişken neden hiç tanımadığın biri sevsin ki? Ama sevdi, sorgulamadan, beni ben olduğum için sevdi. En güzeli ise artık ben varolduğumu hissettim. Ben bu dünyada artık bir yere aidim. Sevdiğimin kalbine aidim.
İç çektim. Bu adama karşı iç çektim. O benim için canını bile hiçe saymıştı. Sevmek fedakarlık isterin anlamını bir kez daha onunla yaşamıştım. Sanirim ben olması gereken her şeyi onunla yaşadım. Doğum günüm ne zaman diye sorarlarsa onunla karşılaştığım günü derim. Çünkü ben aslında o gün doğdum ve hayatın asıl tadını aldım. Her şey onunla güzelleşti.
Gözümden akan bir damla yaşı elimle silip güldüm. Beni asla bırakma, bizden vazgeçme, nolur!
***
Daldığım düşünceler eşliğinde uykuya dalmışım. Sabah kasıklarımda hissettiğim sızıyla yerimde kıpırdanıp gözlerimi açtım. Canımı yakmasa bile huzursuz olmama sebep oluyordu. İyi güzel de bu ağrıyla yaşanmaz be!
Başımı yana çevirdiğimde Ekin'in olmadığını yeni fark etmiştim. Yatığım yerden doğrulup odaya baktım ama bir hareketlilik yoktu. Örtüyü üstümden atıp yataktan çıktım. Dün duşumu alıp üstümü giyinmiştim. Yemek yedikten sonra da yatakta uzanarak sohbet eşliğinde uyumuştuk, güzel dakikalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Profesör
Подростковая литература!!DÜZENLENDİ!! "Hayat sana en kötü anında en güzelini verir." Emanet yüklü 'Aşk' lar.