4. Bölüm

418 46 32
                                    

Ehm, 2094 kelimelik upuzun bir bölümle sizlerleyim. Sonraki bölüm sınavlardan sonraya kalabilir.

Çok sık bölüm yazmadığım için bir sınır koymasam da oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Kitapta yb dışında farklı yorum yok.

Ayrıca Lyra'yı bu bölüm sonunda kimlerle shiplediğinizi yazın. Benim aklımda kesin gibi olsa da sizin fikirlerinizi de merak ediyorum.

---

"Lyra boştayım." Lyra Misaki'nin sesini duyması ile topu ona gönderdi. Şu an da bölge elemeleri finalindelerdi. Lyra kafasını kısa bir an arkaya kaleye çevirdi. Wakabayashi sakat ayağına rağmen maçta oynuyordu, her ne kadar iyileştiğini söylese de tam olarak iyileşmesi pek mümkün değildi. Bundan dolayı Lyra orta sahanın kontrolünü Izawa ile ele geçirmiş hiçbir şekilde oyuncu geçirmiyorlardı. Tsubasa, Misaki, Kisugi ve Taki ise atak yapıyordu. Yine de Tsubasa'nın fazla sıkı tutulması nedeni ile hâlâ gol bulamamışlardı.

"Bu böyle olmayacak." Diye mırıldandı Lyra. "Durumu 1-0 yapmamız gerek." Izawa kısa bir süre kıza baktı. "Niye gol atamıyorlar. Bu o kadar da zor olmamalı." Dedi. "Son maçlarda Tsubasa'ya fazla güvendiler." Dedi Lyra. "Izawa hücuma katıl. Üçlü atağınızı yapın." Diye devam etti. "Emin misin?" diye sordu çocuk. "Oldukça. Ne de bu takımın tek golcüsü Tsubasa değil. Öyle değil mi? Kisugi'yi unutmamak gerek." Dedi gülümseme ile. "Haklısın."

Izawa ileri çıktığında Lyra çocuklara bağırdı. "Bu takımdaki tek golcü Tsubasa değil. O gol atamıyorsa siz atın." Dedi. Bu sırada karşı takım topla orta sahaya ilerliyordu. Lyra topu kolayca çaldı ve ilerleyen Izawa'ya gönderdi. Bu sırada Shutetsu üçlüsü Lyra'nın dediklerini düşünüyordu. Bu sırada orta sahadaki Lyra arkadan onlara komut veriyordu. Yine de çektikleri hiçbir şut yerini bulmuyor direkten dönüyordu. Shimizu takımının savunması oldukça sağlamdı. Karşı takım atağa kalktığında Lyra topu kolayca elde etmişti fakat orta sahada duruyordu. "Bu böyle olmayacak." Diye mırıldandı. Onun durmasından dolayı üstüne doğru hareketlenen oyuncuları kolayca geçti ve ileri çıktı. "Atağa kalkmayı hiç sevmiyorum." Diye mırıldandı kendi kendine. "Yine şu skor tablosu değişmeli artık."

Ceza sahasına yaklaştığında karşısına dikilen 3 kişi ile etrafına baktı. "Kisugi." Çoğunluğun ona ve Tsubasa'ya yoğunlaşmasıyla boşta kalan Kisugi'ye göndermişti topu. "Şut çek." Dediğinde Kisugi hiç düşünmeden şutunu çekmişti. Fakat şutu kaleci tarafından tutulmuştu. Kisugi'nin modunun düştüğü oldukça belliydi. "Hey, Kisugi kafana takma. Bir dahakine atabileceğine eminim. Önemli olan kendine güvenmen." Dedi Lyra. Orta sahayı çok iyi savunuyordu Wakabayashi için ama saldırı güçleri zayıflamıştı. Bu şut denemesinden sonra hakem düdüğünü çalmış ve ilk yarının bittiğini duyurmuştu. Hepsi soyunma odalarına ilerlerken Wakabayashi Lyra'nın kolunu tutmuştu. "Beni düşünmene gerek yok. Diğerleri ile atağa çıkman gerek. Defansı bana bırak." Dedi çocuk. "Seni düşünmüyorum Genzo Wakabayashi, bu maçı her şekilde kazanabiliriz. Bu kolay ama ulusallarda Hyuga ile karşılaşmamız kolay olmayacak ve ben maç kaybetmek istemiyorum." Dedi kız. "Sen olmadan bu çok zor olur. Ama madem kendine bu kadar güveniyorsun. Tamam, ikinci yarıda atağa destek vereceğim."

Lyra içeri girerken içten içe pişman olmuştu dediklerine. Sakatlığın bu kadar kısa sürede iyileşmeyeceğini biliyordu. İçinden umarım diye düşündü, umarım Genzo kendisine dikkat eder çünkü Japonya'da maç kaybetmek gibi bir düşüncem yok.

İkinci yarıda Lyra atağa destek için bekliyordu. Karşı takımın beklemediği bir anda harekete geçecekti. Lyra orta sahaya yaklaşmadan gönderilen uzun pasla içinden bir küfür savurdu ve geriye doğru ilerledi. Wakabayashi bu atağı durdursa bile sakatlığı onu zora sokacaktı kesinlikle. Lyra ceza sahası sınırlarına girdiğinde Wakabayashi topu durdurmuştu. Tsubasa göndereceği sırada ayağına giren ani bir acı ile topa istediği gibi vuramamıştı. Lyra hızını arttırdı ama yetişemeyeceği belliydi. Onun yerine ondan önde olan Misaki'nin ilerlemesine izin verdi. O ve Genzo'nun üstün çabası ile şutlar engellenmişti. Top Tsubasa'ya doğru ilerlerken Lyra çoktan koşmaya başlamıştı. "Tsubasa bana gönder." Dedi Lyra. Önü boş olan Lyra kaleye oldukça yaklaştığında Tsubasa'ya topu geri gönderdi. "Bitir bu işi!" Lyra'nın pası ile Tsubasa gölünü atmıştı. "Güzel şuttu kuzen." Dedi Lyra Tsubasa'nın yanına geçmişken. "Güzel asistti kuzen." Diyerek karşılık verdi Tsubasa. "Eh, boşuna Kraliçe değilim." Dedi. Tsubasa'ya. "İmparatorun bir kraliçeye ihtiyacı vardı." Bunu kendi kendisine söylemişti.

Futbolun KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin