8. Bölüm

253 25 6
                                    

Lyra için şampiyonanın en gergin maçı başlamak üzereydi. Hyuga ile yaptığı maçta bile bu kadar gerilmemişti kız. Misugi'ye sözü vardı, bu maçta tam gücüyle oynayacaktı elbette. Yine de Misugi'ye sert bir hamle yapma ve hastalığını tetikleme olasılığı kızı geriyordu. Maçın başlamasına dakikalar kala koçlarıyla son kez konuşuyordu Nankatsu. "Ve son olarak Misugi'yi Lyra marke edecek." Dedi koç. Lyra bunu önceden biliyordu zaten. "Merak etme koç. Misugi beni geçemez." Lyra bugün defansif orta saha oynayacaktı. Lyra için fark etmezdi. Bu maçı ne olursa olsun son gücünde oynayacak ve Misugi'nin ondan istediğini yerine getirecekti. Saha dışında olan duygularını saha içine yansıtmamayı babasından öğrenmişti. Korku, endişe veya acıma duygusu sahadayken olmamalıydı. Sahadayken hissetmeniz gereken iki şey vardı. Hırs ve top.

Sahaya çıkarken bütün düşüncelerine son vermiş ve tek odağını top yapmıştı Lyra. Maç Musashi'nin santra vuruşu ile başlamıştı. Lyra hızlıca Misugi'ye doğru ilerlemişti. "Bu maç boyunca bolca karşı karşıya geleceğiz Misugi." Dedi Lyra çocuğun karşısına geçince. "Ve emin ol tüm gücümü kullanmaktan çekinmem." Dediğinde Misugi gülümsedi. "Benim istediğim de bu Lyra." Bir yandan konuşurken diğer yandan da ikili mücadelede top kavgası yapıyorlardı. Lyra çevresine baktığında boştan olan Musashi oyuncusunu fark etti. Izawa ve Urabe'ye onu işaret ettiğinde ikili oyuncuyu markaja aldı. İkili neredeyse bir dakika kadar top kavgası yapmışlardı. En sonunda topu çalmak için yardıma gelen Misaki ile başarılı bir şekilde topu almışlardı. Misaki çaldığı topla ilerlerken Lyra diğerlerine direktifler veriyordu. Misaki'nin Taki'ye attığı pas ise Misugi tarafından bölünmüştü. Lyra gerçekten etkilenmişti. Misugi kalp hastası olmasına rağmen hızlı ve çevikti. Topu aldığı gibi güzel bir oyun sergilemeye başlamıştı Musashi takımı. Lyra kendi takımının yetenek bakımından Musashi'den geri kaldığının farkındaydı ama kendi takımının hakkını yiyemezdi. Yetenek kadar fazla çalışmada önemliydi ve takımı o kadar çok çalışmıştı ki aradaki farkı en aza indirmeyi başarmışlardı.

Lyra topu kaptırdıklarını gördüğü gibi defansa desteğe katılmıştı. Ishizaki ve Takasugi Misugi'ye ilerleyeceklerdi ki Lyra onlara boştaki oyuncuyu işaret etmişti. Böylece kendisi Misugi'ye yönelmişti. Ishizaki ve Takasugi boştaki oyuncunun topa vurmasını engellemeyi başarmışlardı. Hızlıca topu biraz ilerdeki Izawa'ya paslamışlardı. Top Izawa'dan Misaki'ye ulaştığında Lyra Misugi'nin hareketlendiğini fark etti ve hemen peşine takıldı. "Bu maç benden kutulamazsın Misugi." Dedi eğlenen sesiyle. Maçların sevdiği bir yanı da saha da her ne kadar rakip olsalar da günlük hayatta arkadaş olmalarıydı. Arkadaşlarıyla maç yapmak onu eğlendiriyordu. Misugi arkasından ilerleyen kızdan kurtulmak için atik hareket etse de Lyra oldukça formda olan bir kızdı. Hızlı koşardı ve çevikti. Misugi'yi kolay kolay bırakmazdı, hatta hiçbir şekilde bırakmazdı. Onun bu maçtaki görevi Misugi idi.

Misugi hızını arttırmış ve Tsubasa'ya ulaşacak olan topun önünü kesmişti. Atağa kalkacağı sırada ise karşısında olan tabi ki Lyra idi. "Seninle ikili mücadeleler oldukça eğlenceli Lyra." Lyra bunun üstüne güldü. "Kesinlikle katılıyorum Misugi." Lyra ve Misugi bir yandan top için mücadele verirken bir yandan da konuşuyorlardı. Lyra en sonunda bir atak yapmış ve topu kontrol edebilmişti. "Tsubasa!" Topu direkt olarak Tsubasa'ya ulaştırmıştı ve kuzeni kendisine zorlu şartlar altında ulaşan topu gole çevirmişti bir röveşata ile. Bu sırada Misugi hem şaşırmış hem de şok olmuş bir şekilde Lyra'ya bakıyordu. Kız gerçekten de tahmin ettiği kadar yetenekliydi. "Gerçekten çok iyiydi." Diye kendi kendine mırıldanmıştı Misugi. Son maçını Tsubasa ve Lyra'ya karşı oynamak gerçekten verdiği en iyi karardı.

Maçın ilerleyen dakikalarında Lyra ve Misugi tekrar karşı karşıya gelmişlerdi. Bu ikili mücadeleyi Lyra kazansa da o an anın heyecanıyla yanlışlıkla Misugi'nin sol göğüs hizasına dirseği ile vurmuştu. Misugi'nin kalbini tuttuğunu fark ettiği an topu Misaki'ye paslamış ve Misugi'ye dönmüştü. "Misugi?" Gergince çocuğa seslendiğinde çocuk acı çeken surat ifadesine rağmen gülümsedi. "Doktor çağırmamı ister misin?" diye sorduğunda çocuk hayır anlamında kafa salladı. Bu sırada Tsubasa top imkanını kaçırdığında ikili birbirine baktı. "Dikkat et Jun." Ardından ise ikiliye doğru gelen topa hareketlendiler. "Tsubasa'ya hastalığımdan mı bahsettin Lyra?" Kız bu soruyla duraksadı. Bu sırada Misugi onu geçmişti, Lyra bunu fark ettiğinde hızla peşinden ilerledi fakat yetişememişti. Jun Misugi mükemmel bir vole vuruşuyla gole ulaşmıştı. Böylece durum 1-1 olmuştu. Lyra takımın Misugi'nin yeteneğinden dolayı kendine güvenlerini kaybetmemeleri için ufak bir konuşma yapmıştı bunu Tsubasa'da desteklemişti ardından. Maç santra vuruşuyla tekrar başladığında herkes motiveydi. Musashi ve Misugi beraberliği yakaladıkları için daha sıkı oynamaya başlamışlardı. Lyra orta sahanın güvenliğinden emin olurken Misaki ve Tsubasa atağa kalkmışlardı. Misaki topla ilerlemiş ve ceza sahası yakınlarında topu Tsubasa'ya paslamıştı ki Misugi pası bölmüştü. Misugi topla ilerlemek yerine orta sahadaki oyuncularına paslamış ve kontra atak planlamışlardı tabi o sırada Lyra ve orta sahadaki İzawa buna hazırlıklıydı. Lyra'nın işaretiyle İzawa hareketlenmiş ve sıçrayarak topu kafa pasıyla Urabe'ye göndermişti. Lyra ise doğrudan Misugi'ye bakıyordu. Bir nevi kaptanlar yarışı da dönüyordu maçta, hangi kaptan takımını daha iyi yönetirse o kazanacaktı.

Futbolun KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin