2

169 15 0
                                    

I tak właśnie Taehyung spędził kolejne godziny na ławce nadal wylewając swoje łzy. Na dworze robi się coraz jaśniej a Chłopak bezsensownie patrzy w dal. A miał taką szansę zrobić to jeszcze w nocy. Ale jak zwykle musiał stchórzyć i zrobić dokładnie co innego.

Taehyung miał dziś wykłady na które z niechęcią się udał. Mimo wielkiego zmęczenia bo po nieprzespanej nocy i lekkiego kataru, chłopak dotarł do szkoły. Pierwsza lekcja minęła mu spokojnie jednak głosy w jego głowie nadal nie ustępowały. Po dzwonku chłopak jak najszybciej opuścił klasę i pobiegł do łazienki. Zakluczył się w jednej z kabin i opadł na ziemię wyciągając coś z plecaka.

Chłopak wyjął z torby telefon. Postanowił założyć konto na Instagramie bo przecież nie ma nic do stracenia, i tak planował zniknąć więc nie miało to znaczenia.

Nazwa: K.TH_THV
Hasło: *** *** ****

Otwórz nowy post
Czuję się jak kwiat bez kolorów
{Zdjęcie Taehyunga Siedzącego obok muru}

♥️251 💬2

@•Lishave: Kolejny dzieciak szukający atencji
@• Bomgyuxhai: Nawet dobra gra aktorska

Czego się spodziewać. Normalne, że ludzie są tak podli w stosunku do Taehyunga. Tylko czym on zawinił, że nagle wszyscy się od niego odwrócili. Czy to może on jest problemem i ludzie go nie lubią. Zaraz się okaże, że Taehyung jest Aspołeczny.

***

Połowę wykładów Taehyung przesiedział w łazience. Dopiero po jakiejś 15 wyszedł ze szkoły i ruszył na jego ławkę ,,smutku". Mimo iż chłopak jest w tych samych ubraniach już jakieś dwa dni to nie uśmiechało mu się ich zmieniać. Przecież i tak znowu będzie padało, i tak znowu będzie cały przemoczony.

Zresztą, nikt nawet nie zauważy, że chłopak chodzi w tym samym. Nikt nawet nie zwraca na niego uwagi, chociażby tej najmniejszej.

Zbliżała się godzina 19 a chłopak nadal siedział na ławce patrząc na swoje buty. Z jednej strony czuł ból a z drugiej nie czuł nic, tak jakby wszystko się gotowało a potem go opuszczało. Uczucie nie do opisania.

Szkoda tylko, że Taehyung nie wiedział, że ktoś mu się przygląda już od dłuższego czasu. Już od paru dni Chłopak patrzy na Taehyunga i widzi jego zachowanie. On wie, że coś jest nie tak tylko boi się podejść. Chłopak boi się, że pogorszy sytuację Tae, a tego by już nie chciał

°°°

MAYBE SUICIDE? | J.JK X K.THOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz