Kadınında eli kelepçede olduğu içon sedye ile geliyordu. Sanırım fanfini finfon yapıyorlardı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Fazla beklemeden sinan hocam hasta ile ilgilenirken odaya doğru gidiyorlardı. Bende çok beklemeden soyunma odasına ilerledim.
*******
Üzerimi giyinip odaya ilerledim. Odaya girdiğimde o sexsi kadının eli hâla hatanın eli ile kelepçeli olduğundan bir sandalyede başında oturuyordu. Kadın sessizliği bozarak:
"biz televizyon izliyorduk. Birden fenalaştı bende kalp kırizi geçirdi sandım"
elleri kelepçeli nasıl televizyon izliyorlarsa anlamadım. Kendimi yine tutamadım ve ağzımdan " siz böylemi televizyon izliyosunuz" diye ellerindeki kelepçeyi işaret ettim. Ben bunu söyleyince sinan hoca affalamışa benziyodu. Bana tip tip bakarken"nisan" demeyide ihmal etmedi.Adamı daha iyi muayine etmek için pantılonunun çıkması gerekiyordu. Sinan hocam"nisan pantulonunu çıkarırmısın?" demesi ile ellerimin adamın pantılonuna gitti. Adamın yanında gelen kadının gögüs tarafı yarı kapalı olduğundan açılıp duruyordu. Sinan hoca kadının rahatsız olduğunu fark edince ben gitmeden evvel "nisan hanm hanım efendiyede bir üst getirirmisin sanırım rahatsız oluyor" demeyi ihmal etmedi. Bende daha fazla ortalıkta durmadan giyinme odasına ilerledim. Hanım efendinin üzerine birşeyler alırken hastamız olan adamın telefonu çaldı. Üzerinde kızım yazıyordu. Daha fazla meraklanmasın diye telefonu açtım.
" alo"
"alo"
"ben babamı aramıştım da"
" aa evet babanız şuan acilde ama merak etmeyin babanız gayet ii"
" ne ne olmuş babamın birşeyi var mı? hangi hastanedesiniz" mübarek ahiret soruları gibi yağdırdı soruları.
" hanım efendi babanız gayet iyi ve şuan hastanemizde ben size hastanenin adresini vereyim ..." hastanenin adresini verdikten sonra telefonu kapattım. Elime aldığım giyisi ile odaya geri döndüm. Adam uyanmıştı. Elimde duran giyisiyi kadının gögüslerini kapatacak şekilde kapatmaya çalıştım. Sinan hocanın muaynesi bittikten sonra geçmiş oldun dileklerimizi onlara ilettikten sonra çıkıyordukki hastanın "doktor bey" demesi ile ikimizde durduk.
ARKADAŞLAR BİLİYORUM KISA BİR BÖLÜM OLDU FAKAT TEOG SINAVINA ÇALIŞMAM GERKTİĞİNDEN DOLAYI BU KADAR YAZMAK ZORUNDA KALDIM AMA TEOG DAN SONRA YENİ BÖLÜM UZUN OLACAKTIR. HEPİNİZİ EN İÇTEN SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM . :) :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACİL AŞK ARANIYOR
Romanceİzmirden istanbula doktor olmak için gelen nisan taşındığı apartmandaki komşusu sinanı sakarlıklarıyla deli ediyor. Bir süre sonra nisan deli ettigi komşusu sinanın hocası oldugunu öğreniyor. Aralarında her gün tatlı .ğtartışmalar geçiyor. DEVAMI İÇ...