Sinan hocanın muaynesi bittikten sonra geçmiş oldun dileklerimizi onlara ilettikten sonra çıkıyordukki hastanın "doktor bey" demesi ile ikimizde durduk.*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*"Şey bir kızımın burada olduğumdan haberi olmasın haberi yok yani şeyden ikimizden bu aramızda kalırsa sevinirim." ama ben çoktan haber verdim ki. Allahh sinan hoca beni geberticek bu sefer. Hastanın bu sözlerinden sonra gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"Siz hiç merak etmeyin bize güvenebilirsiniz. Kızınızın haberi olmayacak burada olduğunuzdan."
" sağolun doktor bey"
"Tekrar geçmiş olsun"
sinan hocnın dikkatini çekmişti halim. Kapıdan çıktık."Şeyy sinan hocam ben size bişey söylüyeceğim biliyorum kızacaksınız haklısınızda ama bu sefer kızmayacaksınız söz verin"
"yine ne yaptın nisan"
"söylüyeceğim ama kızmak yok"
"tmm kızmıyacağım söyle"
"hani hastanın pantılonunu çıkarmıştım ya soyunma odasına gittim. Bir ses geldi hastanın pantılanunun cebinden geliyodu ses. Bnde baktım aa telefon çalıyo. Üzerine baktım kızm yazıyo. Bende merak etmesin diye açtım babasının acilde olduğunu iyi olduğunu söyledim. İçi rahat etsin diyede hastanenin adresini verdim."
"ya kızım sanane niye açıyosun telefonu." ama ben ona kızmamasını söylemiştim bana yine bağırıyor.
"Ama kızmıyacaktınız"
"ya nisan allah aşkına nasıl kızmam ya nie açıyosun telefonu" o sırada murat bey geldi.
"Neler oluyo burada?"
"hadi anlat nisan"
"şeyy yani bn pek bişi yapmadım. Hastanın telefonu çaldı baktım kızım yazıyo bnde merak etmesin diye açtım acilde olduğunu söyledim. Adresi verdim. Birazdan burada olur."
MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLAR BU YENİ BÖLÜM SİZDEN BİR İSTEĞİM OLACAKTI. YENİ BİR HİKAYE YAZMAYA BAŞLADIM ADI "KOPYA İKİZİM" BİR GÖZ ATARSANIZ SEVİNİRİM HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACİL AŞK ARANIYOR
Romanceİzmirden istanbula doktor olmak için gelen nisan taşındığı apartmandaki komşusu sinanı sakarlıklarıyla deli ediyor. Bir süre sonra nisan deli ettigi komşusu sinanın hocası oldugunu öğreniyor. Aralarında her gün tatlı .ğtartışmalar geçiyor. DEVAMI İÇ...