Acum multa vreme, pe piata americana, se vindeau niste pastile, Dylong. Patilele astea luptau impotriva depresiei. Si chiar ajutau lumea! De aceea obtineau incasari enorme! Dar, la un moment dat, niste oameni au reclamat la firma care facea pastilele, ca mai vad cateodata, imediat dupa ce iau o pastila, niste umbre negre pe pereti, sau niste tipete de copii. Producatorii pastilelor i-au linstit pe clienti, ca aceste pastile nu au niciun efect secundar. Dar, intr-o zi, o femeie, China Machetto a postat pe blogul ei, ca imediat dupa ce si-a luat cele 2 pastile Dylong, prescrise, a batut la usa o femeie, cu cagula pe cap. Doamna Machetto, a crezut ca e un hot, asa ca a luat rapid un cutit, si era pregatita. Dar, femeia, presupusul hot, si-a dat jos cagula si i-a zambit. Cand, ce sa vezi, Hina Machetto, a recunoscut-o ca fiind prietena ei foarte buna, care a murit acum doua saptamani. Asta a facut lumea sa-si puna semne de intrebare in legatura cu aceste pastile. La scurta vreme, reclamatiile catre firma Dylong au continuat, spunand ca prin posta le vin colete de la persoane moarte, sau ca aud sunete ciudate, sau ca cineva ii raneste in somn. Toata lumea s-a speriat la acea perioada, asa ca nu au mai luat pastilele Dylong, care au fost retrase de pe piata, cu speculatiile, ca ar fii posedate.
NOUTATE! In anul 1990, cazul a fost revizuit, iar cei ce l-au verificat, au observat ca in limba slava, dylo, inseamna MOARTE!
Sper ca va plac aceste legende, am vazut ca am multe voturi si multe vizualizari, deci ma bucur! Chiar sunteti grozavi, si va multumesc pentru ca imi cititi lectura! Mi-ar placea sa-mi spuneti, care e legenda voastra favorita? Pupiciiii :*
CITEȘTI
Legende Horror ×2
Historia CortaATENTIE! Carte super horror, daca stati prost cu inimioara, nu cititi :)