Lucius - Cotul semnificatie

4.8K 239 28
                                    

Hey, ma bucur ca ati vrut si semnificatia cotului, pentru ca este foarte importanta! Si, este chiar mult de povestit, pufosilor! Deci, sa incepem unicorni panda scumpi!

Se spune ca la un moment dat, si dracul a fost un sfant. Si dracul a fost mana dreapta a lui Dumnezeu.
Intr-un sat din Rai, s-au nascut doua minuni. Doi frati. Nu gemeni, dar foarte apropiati. Toata lumea merge in acel sat, doar ca sa vada baietii, care erau foarte frumosi.
Cu timpul, cei doi frati au devenit adolescenti rebeli, apoi barbati in toata firea. Era timpul, ca parintii lor sa-l aleaga pe unul dintre ei, ca imparat : pe fiul cel mic, Dumne, sau pe fiul cel mare, Lucius.
Parintii, le-au dat o cruce, si i-au intrebat :
-Ce vei face cu aceasta cruce, Dumne?
Iar Dumne, nestiind ce sa faca, abia afland ca aceea este o "cruce" , o saruta.
-De ce ai sarutat crucea!? intreba tatal.
-Pai...este sfanta, miroase puternic a tamaie si a mir...raspunse incet Dumne.
Cand il intrebara si pe Lucius, ce va face cu aceasta cruce, el a tipat furios :
-E o bucata din lemn! Nu putem s-o sarutam! Ce-i asta! O bucata din lemn!
Lucius a smuls crucea din mana fratelui sau, si a dat cu ea de pamant.
In ziua incoronarii, Lucius, veni, mai puternic, mai fioros! Imbracat intr-o mantie neagra, sosi val vartej.
Dar Dumne, Dumne era imbracat intr-o mantie lunga si alba. Albul fiind, culoarea purintatii.
-Poate sa ia el tronul! Si eu sunt imparat! Dar nu peste tinutul asta mizerabil!
Asa ca Lucius, sub rai, isi construi micul sau infern! Iadul...

Ce legatura are cotul...? Stati sa vedeti...Toti "sfintii" Iadului, aveau pe palme, desenata, cu cerneala neagra, o cruce. Stiind cum a aruncat Lucius crucea, au vrut sa o apere cu cotul, asa ca cei din Rai, si-au desenat pe cot, o cruce. De aici vine si expresia : "Ma doare-n cot" , adica "Nu-mi pasa ca Lucius mi-a aruncat crucea-n cot!" .

P.S. Aceasta este doar o teorie, puteti sa o credeti sau sa nu o credeti, este apegerea fiecaruia. Sper ca v-a placut mult acest capitol, pentru ca eu l-am adorat! Pa, ursuleti Haribo!

Legende Horror ×2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum