Cassey, era o tanara frumoasa. Seducatoare, de 20 de ani, cu o senzualitate de nedescris. Tatal ei, un mare om de afaceri, o punea pe ea sa se duca la rivalii lui, si sa ii seduca cu puterea ei, pentru a le afla secretele. Cassey vrajea barbatii doar uitandu-se in ochii lor, sau mangaindu-i cel mult. Intr-o zi, cand fata incerca sa seduca un rival important de-al tatalui sau, acesta, a pus-o jure pe sabia Lordului Faa, ca nu va spune secretul nimanui altcuiva. Cassey a jurat pe sabia Lordului Faa (sabia a fost al lordului, care putea controla cobrele, doar unduindu-si arma, care avea incrustata, pe maner, o cobra terifianta, placata cu aur masiv). Dar bineinteles ca, fata a mintit, pentru ca ea urma sa-i spuna secretul tatalui. Si dezvaluind marele secret, picioarele lungi si subtiri, i s-au prefacut intr-o coada lunga de cobra, cu solzi umezi, iar ochii albastri, seducatori ai fetei, au prins o nuanta incontrolabila de verde, odata cu parul ei, care i-a cazut pana la umeri, si s-a decolorat.
Astfel, Cassey a fost blestemata de Lordul Faa.~Heii, scuzati-ma mult de tot ca nu am mai postat, dar a fost o perioada incarcata de vara, dar acum, am revenit cu un program strict de doze maxime de legende horror, sau urbane, si sper ca aceste doua noi, va cam plac! P.S. Mi ar placea sa stiu, care e favorita voastra! Va iubesc mult pufarinelor aromate! ~
CITEȘTI
Legende Horror ×2
Historia CortaATENTIE! Carte super horror, daca stati prost cu inimioara, nu cititi :)