Elisa Lam

2.2K 106 36
                                    

Exista mistere care sunt atât de stranii și ciudate că iti bantuie gandul pentru zile în șir. Cazul Elisa Lam este unul dintre ele. În februarie 2013, aceasta eleva de 21 de ani din Vancouver, Canada, a fost găsita moarta în interiorul unui rezervor de apă, de pe acoperisul Hotelului Cecil din Los Angeles. Medicul legist a declarat moartea „inecare accidentala", și a spus nu s-au descoperit urme de droguri sau de alcool în timpul autopsiei. Cu toate acestea, povestea este mai complicata decât ceea ce implica rapoartele poliției. Prima dovadă care trebuie luata în considerare este filmul camerei de supravegheat din lift, care a înregistrat comportamentul Elisei cu doar câteva momente înainte ca ea sa isi piarda viața.

La început, Elisa intră în lift și aparent apasa toate butoanele. Ea apoi așteaptă să se întâmple ceva, dar, din anumite motive, ușa liftului nu se închide. Ea începe să se uite în jur, ca si cum ar astepta sau s-ar ascunde de cineva. La 01:57, brațele și mâinile ei încep să se deplaseaze într-o maniera foarte ciudata (aproape inumana) si ea pare să vorbeasca cu cineva, ceva ... sau cu nimic. Pleaca. Ușa liftului apoi se inchide și liftul pare să functioneze din nou.
Imediat după evenimentele din film, se pare ca Elisa a gasit un acces la acoperișul hotelului, a urcat pana la rezervorul de apă și, într-un fel, a sfarsit inecata acolo. Corpul ei a fost găsit la două săptămâni după moartea ei, după ce oaspeții hotelului s-au plâns de faptul ca apa era NEAGRA! Incredibil.
Văzând imaginile de supraveghere, cei mai mulți oameni ar putea trage concluzia că ea a fost sub influența drogurilor. Cu toate acestea, Elisa nu a consumat droguri și la autopsie s-a concluzionat că nu drogurile au fost implicate. Când cineva se uita la contextul și circumstanțele morții, lucrurile devin si mai misterioase.


Filmul "Dark Water" (Apa Intunecata) este bazata pe povestea reala a Elisei Lam, din anul 2013.

Ceva si mai interesant este istoria hotelului Cecil

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ceva si mai interesant este istoria hotelului Cecil...Comentati daca vreti ca in urmatorul capitol sa vorbim despre ce crime s-au mai comis acolo!

Legende Horror ×2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum