Babysitter pentru o noapte

3.8K 197 29
                                    

O tanara avea nevoie de un job, asa ca s-a hotarat sa se angajeze babysitter la vecinii ei, ce aveau trei copii mici. Familia locuia intr-o casa mare, spatioasa si veche. Cei doi soti, voiau sa plece la un film in acea noapte in care s-a petrecut totul, asa ca au lasat-o pe vecina lor, babysitter pentru putin timp.
Dupa ce a culcat copilasii, s-a dus la parter, sa se uite la TV. Deodata, se trezi ca suna telefonul, asa ca raspunse. Nu se auzea nimic, doar o respiratie greoaie in receptor, dupa care, o voce de barbat dur: Ai verificat copilasii?
Fata s-a gandit ca este doar o gluma proasta, asa ca s-a facut confortabila, si a continuat sa se uite la televizor. A sunat telefonul, pentru a doua oara. Tanara a raspuns, iar de la celalalt capat al firului, s-a auzit: Sigur nu verifici copilasii?
Fata a trantit receptorul, si s-a hotarat sa sune la politia. Tanara le-a povestit politistilor tot ce se petrecuse, iar acestia au rugat-o sa-l tina pe 'glumet' , mai mult pe fir, ca sa-i poata detecta locatia.
A sunat telefonul din nou. Aceeasi voce de barbat, intreband acelasi lucru, si adaugand doar un raset isteric la final. Fata a inchis apelul, dupa mai mult timp, si rapid, a primit inca un teleon. De data aceasta de la politie: Fugi din casa, cel care suna e deasupra ta!
Fata nu a mai stat nicio secunda in loc, si a iesit afara din casa, auzind niste pasi apasati,
pe scarile catre etaj. Se auzea si rasetul isteric, al barbatului, din nou. A avut noroc ca a scapat, iar imediat, o masina de politie, a oprit in fata ei.
Cand detectivii au analizat totul, nu au gasit nici urma de faptas, in casa, dar au gasit cei doi copii, speriati, ascunsi in dulap, iar unul dintre ei, macelarit.

Legende Horror ×2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum