Almanca dersindeydik. Çarpıştığım çocuk Yanıma oturdu.
"Uzun zamandır ismini öğrenemedim, ben Sinan " dedi. Oldukça güzel bir ismi vardı. "Ben de Manolya" dedim.
Sinan gülümsedi ve yanımdan kalktı. O kalkınca Burcu Yanıma geldi.
"manolya sana bir şey soracağım" dedi
"tabiki sor " dedim.
"Sinan'dan mı hoşlanıyorsun? " dedi .
Böyle bir soru soracağı 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi
"Burcu saçmalama. O çocuk tam bir baş belası . Zaten erkeklerle aram iyi değildir" dedim.
"Okuldaki bütün kızlar Sinan'a aşık. Dün farkettim de sanki Sinan senden hoşlanıyor. Yanından hiç ayrılmıyor, sana ilgi gösteriyor" dedi
"of Burcu yapma lütfen sen yanlış anlamışsındır" dedim .
Sonra Kalkıp Burcu ile kütüphaneye gittik. Yeni kitaplar aldık . Onu çok seviyordum . Benim için bir kardeşti. Sadece şu Sinan olayını çok büyüttü . Hem zaten Sinan'ın beni sevmesi imkansız. Okulda çok güzel kızlar var ve ben çirkinim. Bugün hep Burcu ile takıldık. Okul bitince beraber cafe ye gidip oturduk. Birer latte içtik. Konuştuk. Burcu bana bir sır verdi . Okulda bir çocuk var adı Poyraz bizim sınıfta. Sinan'ın en iyi Arkadaşı , Burcu Poyraz'dan hoşlanıyormuş. Aslında çok yakışıyorlar. Boyları aynı, gözlerinin renkleri aynı. Poyraz çok ilginç bir çocuk. Asla konuşmaz. Sadece mesaj atarken konuşur. Ama Burcu ona gerçekten aşık. Ve eğer kalp sevdiyse gerisine hiçkimse karışamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
AléatoireManolya ve Sinan ne olursa olsun birbirinden vazgeçmeyen 2 insan. Hikayenin devamı gelecek...