4.rész

4 0 0
                                    

-Lovas Kornél - nyújtotta a kezét felém, mire bambán felraktam a kezem, majd kezet ráztunk. A fiú folyamatosan mosolygott, amitől természetesen zavarba jöttem. - szóval.. te leszel a duett társam? - kérdezte, mire vadul rázni kezdtem a fejem. Márk felröhögött, erre mind a ketten odakaptuk a fejünket. 

-Bocsi, itt vagyok - mondta komolyra váltva. - Megismerkedtetek? - kérdezte furán fintorogva, mire elmosolyodtam. Őszintén, szerintem jó duett partnerem lesz. Még van 1óránk és 20 percünk. 19:00 van. Nagyon izgulok, ezt most nem ronthatom el, az a "karrierem" vége lenne. Mármint a nem létező karrierem, amit most készülök felépíteni, nem lerombolni. Beszélgettünk még egy kicsit, nagyon jó volt a hangulat, ahhoz képest hogy még csak most ismerkedtünk meg. Nagyon elrepült az idő szóval mire feleszméltünk, addigra már mehettünk is a színpadhoz, mivel 20 perc múlva kezdtünk.

-Kész vagytok? - kérdezte egy csaj amikor odaértünk. 

-Szerintem igen - mondtam egy kicsit hezitálva, majd óvatosan a mellettem álló srácra néztem. Nem figyelt rám. Csalódottan visszanéztem, és természetesen, miért ne, ezt a pillanatot a csajszi pont elkapta.

-Figyelj.. - gondolkozott el

-Angel - segítettem ki.

-Szóval Angel, tudsz jönni egy picit? Te pedig..

-Kornél - vágta rá rögtön.

-Kornél, mindjárt jövünk vissza, várj meg minket itt légyszi. - mondta, majd elindult, én pedig utána lépve még hátra néztem. A fiú egy mosolyt küldött felém, amit természetesen lányos zavaromban rögtön viszonoztam. A lány után, (aki mint kiderült Csenge) elvitt egy helyre, ahol kaptam egy fehér mikrofont, és egy ruhát, amit fel kell vennem majd a szereplés alatt. Igazából csak a pólómat kellett átvennem egy haspóló szerű atlétára, amit nem nagyon díjaztam, mivel nem bírom az ilyen pólókat, de muszáj volt, szóval megtettem. Mellé kaptam még egy Angel feliratú nyakláncot, ami nagyon tetszett.

-Figyelj Angel.. - tette hozzá Csenge. - láttam amit láttam. Te is tudod miről van szó - mondta komolyan, amikor meglátta az arcomon lévő csodálkozást. Nagyon jól tudta, legalább is sejtette, hogy értem amit mond. - Legalább az előadás alatt ne rá figyelj. Neked ez most fontos.

-Igazad van. Köszi a tippet.. és a ruhát - emeltem fel a kezemben tartott darabot, majd elmentem átöltözni. Mire visszaértünk már csak 5 percünk maradt, szóval az utolsó éneket már a színpad oldalánál állva néztük végig. Amikor az utolsó mondatot énekelte a lány, földbegyökerezett a lábam. Az arcom lefagyott, a hangom megállt, izzadtam, fogalmam sem volt, hogy mit kell ilyenkor csinálni. A duett társam lassan hátra fordult, és ahogy meglátott, rögtön tudta miről van szó.

-Nézd Angel - pillantott bele a szemebe, de nekem nem kellettek szavak, elég volt ez az egy pillantás is ahhoz, hogy felébredjek, és melegség fogjon el. - nagyot fogunk menni. Megcsináljuk. - mondta, mire természetesen hittem benne. Aztán meghallottuk a srácot, aki vezeti a műsort.

-Köszöntsétek szeretettel Lovas Kornélt, és Angelt! - kiáltotta, mire az említett duett partnerem rákulcsolta az ujjait az én fehér, lefagyott kezemre, és felhúzott magával. Amikor kiléptünk a fényekbe nagy tapsvihar keletkezett, pedig valószínűleg azt se tudták kik vagyunk. Legalább is engem nem. "Ki az az Angel? Ez a lány az Angel? Ő külföldi?" ezek a kérdések csapták meg a fülem. Gondoltam hogy ez lesz. A mikrofonom az állványról leszedve beleszóltam gyorsan.

-Sziasztok! - erre akkora ünneplés tört ki, mintha Eminem lennék, aki éppen magyarul szólalt meg. - Szóval én Gellei Janka vagyok, a "művésznevem" pedig Angel - mutattam idézőjeleket formálva az ujjaimmal, amire megint tapsoltak. - Ohm.. Remélem tetszeni fog nektek a "Shawn Mendes - I know what you did last summer" szám, hiszen ezt fogjuk eljátszani Kornéllal - néztem rá a fiúra, aki rám mosolygott, mire természetesen a közönség egy emberként zsongott fel. - Fogadjátok sok szeretettel. - raktam vissza a mikrofont, mire megkezdődött a dal. A gitárom magam elé rántva kezdtem el a dalt zenélni, majd egy pár másodperc múlva az első sornak is neki kezdtem. A nyakláncom csilingelése közben ezek a sorok hangoztak az épületben:

-"He knows, Dirty secrets that I keep, Does he know it's killing me? He knows, He knows D-d-does he know" - énekeltem, majd ezek után a szavak után pont volt annyi időm, hogy felnézzek a húgomra. Egy bátorító mosolyt kaptam, amitől természetesen megnőtt az önbizalmam, majd lekaptam a fejem, és tovább daloltam. -  "Another's hands have touched my skin, I won't tell him where I've been, He knows, he knows, he knows" - kiszedtem a mikrofont, majd elléptem az állványtól, mivel a duett partnerem szövege következett. Nagy levegőt véve ránéztem, aki szemkontaktust alakítva, mintha csak nekem intézné a szavait, folytatni kezdte a dalt. 

-"It's tearing me apart, She's slipping away" - dalolt még mindig mélyen a szemembe nézve, mire zavartan én is hozzátettem a részem.

-"I'm slipping away" - nagyon jól hangzottunk együtt. Remélem ez tényleg elkezdi felépíteni a kezdő karrierem. Tényleg iszonyatosan jó hangja van.

15 perc hírnév - /BEFEJEZETLEN/Where stories live. Discover now