Dağhan: Öyle güzelsin ki.
Devrim: Ne diyorsun dayı?
Dağhan: Dayı mı? Senden sadece birkaç yaş büyüğüm bebeğim.
Dağhan: Öyle güzelsin ki.
↪️ Devrim: Anaa dayı gay çıktı.Dağhan: 1. Dayı olmadığımı söyledim.
2. Yavrum sende gaysin sakalama istersen:)Devrim: Sen nerden biliyorsun bunu? Kimsenin
haberi yok bundan.Dağhan: Çünkü seni seviyorum Devrim. Her şeyinden haberim var.
Devrim: Ulan ben hariç herkes beni tanıyor..
Bu ne ya?Telefonumu kapatıp yatağın üstüne fırlattım ve Dağhan abinin yanına ilerledim. Ne üvey ne de öz abimdi. En yakın arkadaşımın abisiydi sadece. Arada bize gelip abim ile otururdu ya da benim görmeye gelirdi.
"Devrim?"
"Efendim?"
"Bir sorun mu var?"
"Tanımadığım biri bana yazmaya başladı ve ımm bunu nasıl söyleyeceğim."
"Söyle güzelim bir şey demeyeceğim."
"Göstersem olmaz mı?" diyip yatağıma ilerleyip telefonumu aldım ve tekrar eski yerime oturdum. Ekranımda ki fotoğrafı görünce gülümsemeden edemiyordum. Dağhan abi ve benim fotoğrafımdı, şakasız en eğlenceli fotoğraflarımızdan biriydi. Kafamı kaldırıp sırıtan adama baktım. Yeşillerini bana çevirince sırıtışı gülümsemeye dönüştü. Telefonumun kilidini açtım. Ana ekranımda benim fotoğrafım vardı ama boydan fotoğraftı ve üzerimde yarım tişörtlerimden vardı.
Hala gözlerimin içine bakan esmere baktım. Çene hatlarını sıkmış bana bakıyordu.
"Göster hadi." Boğazımı temizleyip mesajlara girdim ve Dağhan abiye gösterdim.
~~~~~
ÇILDIRIYORUM BENDE BXB YAZMAYA BAŞLADIM ÇOK MUTLUYUM.
Çok acemi olacak ama yavaş yavaş toparlayacağız brolar. Hikaye Eşcinselliğin özgür olduğu mükemmel bir ülkede geçiyor.. Ve burası sanırım Türkiye olacak..Eh bismillahirrahmanirrahim o zaman☝🏻
16/03/2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dayı-BxB
General FictionDayı: Öyle güzelsin ki. Devrim: Anaa dayı gay çıktı. 16322 -Eşcinsel kurgudur. 🌈