6-

781 34 3
                                    

"Tamam hadi bırak beni gitti bütün hepsi." Kıkırdayarak geri çekildi ve yanağımı öptü. "Gerek yok ki, böyle daha güzelsin." Ağzını yüzünü döve döve sevesim geliyordu. "Kurban olurum sana şerefsiz!" Evet şimdi olanları anlatma vaktiydi. "Abi şimdi beni iyi dinle tamam mı?" Masum masum kafasını sallayınca yanaklarını kocaman öpüp konuşmaya başladım; "Şimdi bana anonimden biri yazıyor ve neredeyse iki buçuk yıldır beni seviyormuş. İlk başlarda dayı falan zannettim sonra 24 yaşında olduğunu söyledi. Eşcinsel olduğumu biliyor. Sen de bırakıp gidersin falan dedim rahat bıraksın diye sonra güm beni parka çağırdı. O yüzden hazırlamıştım. Sana anlatmadığım için özür dilerim. Manitalarını bana anlatmadığın günlere say canımın içi." Sinir ile çenesini sıkan abime baktım. Kızmış mıydı?

"Abi kızdı-" Birden kendine çekip sarılmasıyla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Beklemediğim bir anda ya öpüyor ya da sarılıyordu. Yüreğime inecekti bir gün! "Keşke daha önceden söyleseydin, öğrenmeye çalışırdık kim olduğunu." Kahretsin! Doğru ya. Abimi neredeyse tüm semt tanıyordu. Kolayca bulabilirdi. "Gerek yok bence kendisi ortaya çıksa daha iyi olur güvenini yıkmak istemiyorum." Abimin hülyalı bakışları ile baş başa kaldığımda kıkırdayıp burnunu öptüm. Kucağından kalkıp önünde bir-iki tür döndüm ve bakışlarımızı birleştirdim.

"Şimdi bak bakayım güzel miyim?" Beyaz kot şortum ve tişörtüm mükemmel bir uyum içerisindeydi. "O kadar güzelsin ki Devrim. Aklımı başımdan alıyorsun. Sana sahip olmak için ne sevap işlemiş olabilirim ki." Utana sıkıla dudaklarına kaçamak bir öpücük bıraktım ve kolundan tutarak dışarı sürükledim. "Utanıyorum ya! Git burdan öküz." Koca bir kahkaha patlatıp aralık duran kapıdan bana bir öpücük fırlattı. "Bol şans güzelim, dikkat et çok oyalanmayın sakın, kimin nesi bilmiyoruz." Onaylar biçimde kafamı salladım ve söze atladım. "Senden bulmanı isterdim ama dedim ya güvenini yıkmak istemiyorum." Güzel gözleri yine hayranlıkla bakıp egomu okşuyordu. "O kadar güzel bir kalbin var ki. Ha bir de kıçın kalkmasın hemen kanım bu aralar çok kaynıyor sana." Gözlerimi devirip kapıyı suratına kapattım. Yontulmamış odundu bu, adam olmazdı.

Telefonumdan gelen bildirim sesi ile koşar adımlarla yatağımın yanında ki komidine koştum.

Dayı yazmıştı..

Dayı: Güzelim, geliyorsun değil mi? Devrim lütfen
sana ihtiyacım var.

Minik: Çıkıyorum şimdi dayı.

Dayı: Dayı olmadığımı öğrendiğin de acaba ne yapacaksın.

Minik: Onu o zaman görürsün dayıcığım.

Dayı: Babacığım da diyebilirsin ama olsun.

Minik: Estağfur tövbe. Dayı senin
dilin ne söyler?

Dayı: MFNCÖDNCMDNCÖXN
Tamam bunu sonra düşünürüz çabuk bekliyorum.
Canım çok yanıyor Devrim.

Minik: Siktir! Ne oldu?

Dayı: Hele bir gel, anlatacağım.

Minik: Geliyorum hemen.

Dayı: Bekliyorum bebeğim.

(Görüldü 13:06)

Onun için endişeleniyordum...

~~
Merhaba bebelerim..

Özlem doluyum..

19/11/2022 🦄

Dayı-BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin